جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| samanobe
۱۱:۴۲:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ثشرق این سهم کسی رو جا نمیذاره.قشنگ برین جاهای دیگه سود بکنید. نزدیک صفر که شد. بخرین. شرکت که جمع شد دارایی هاش تقسیم شد به شما هم یک چیزی میرسه. شاید بیشتر از پولی که گذاشتین. فقط نزدیک صفر بخرید. مثلا رو 100 تومن

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار