#کرومیت اولین هدف کوتاه مدت 780 تومان است که بنظرم این سهم توانایی تاچ 1000 تومان هم داره.
-
مهرداد
#اروند شرکتی که برای سهامدارش ارزش قایل نباشه و در این شرایط کمی حمایت نکنه دوزار نمی ارزه الان جمع کردن این صف برای سهامدار عمده کاری نداره ولی دنبال کسب منفعت از جیب سهامدار خرد هست
-
Oxbear
✍️ #خودرو فعلا بالای باکس حمایتی
-
علی
#کرمان درود به همه دوستان هدف اول 200 در کمتر از 2 ماه
-
آموزش تکنیکال بورس fadaei
✍️ #خودرو فعلا بالای باکس حمایتی
-
E
#تپکو منظورت 46؟
-
رحیم مرادی
#ثشرق خورشید به جای ثشرق از ثغرب طلوع کرده این بار
-
موزگرام | MozGeram
از روزی که دتماد خریدیم صف خریده پشت سر هم…
-
امیر حریرچی
#ثشاهد این بابا هنوزم دنبال بازی کردن روی تابلو با اون حجم 45 میلیون سهمی هست ! اونم تو این بازار
-
هادی
#اروند چی شد حقوقی ترمز گرفتی تو دیروز 150 میل خریدی امروز چت شده متعادل بودن حق سهامدارانه چرا بازی در میارید
-
ETF Plus صندوق اهرمی/طلا
✅ پُربازده ترین صندوق سهامی کلاسیک در یک سال اخیر؟ 🏅 در بین صندوق های نقدشونده مارکت برترین عملکرد یکساله رو در صندوق رشدی کیان شاهد هستیم؛ همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید بازدهی یکساله رشدی کیان نزدیک به دو برابر شاخص هم وزن بورس بوده! 🟩اختصاص رتبه های بعدی به: اطلس | اگاس | سلام 1405/04/02 ➗➗➗➗ ✅ @ETFPlus