خودرو صف خرید🚀✅
-
عشق بورس
#شپلی حقوقی خوب داره از چنگتون در میاره 🤧🤧🤧 دست مریزاد 👍👍👍 بفروشید که خوب می فروشید 😂😂😂
-
مسگون زنگ زدم به فیروزه بهم گفت ساعت 10باز میشه و ارزندس حداقل واسه 2ماه اینده بازدهی فوق العادهی خواهد داشت.امیدوارم همینطور که گفت باشه.ولی جالبه ساعت نزده فقط گفته بود امروز باز میشه تا یکشنبه پذیره نویسی داره.که همه رو امروز عرضه کرد تمام
-
المیرا اختیار
گشان گشان=خدای استرس بابا یه بارم صف شد اینطوری سهامدار استرس داره
-
حفاری علی رغم اینکه سهامدار این شرکت هستم ولی لازم هست گفته بشه یکی از بی خیر و برکت ترین سهام بازار بورس هست. پروژه های متعدد ، صورت های مالی و سود انباشته و… تا بحال فقط بصورت عاملی در جهت خودفریبی سهامدار عمل کرده اند. حقوقی های سهم فکر و ذکرشان فقط نوسان گرفتن از سهم هست.
-
ثمسکن بسیار عالی فقط یک نکته مهم را فراموش نکنیم، برخی افراد و جریان ها شاید بتوانند در کوتاه مدت روی روند سهم اثر بگذارند، اما در بلندمدت این واقعیت های شرکت و عملکرد ان است که مسیر را مشخص می کند. پس اگر احساس کردید چنین اتفاقی در حال رخ دادن است، به جای همراه شدن با هیجان بازار، سعی کنید از فرصت های ایجادشده به بهترین شکل استفاده کنید.
-
سنجر خان ایران
ثفارس حجم امروز احتمالا از 100ملیون رد میشه.. واسه شنبه فروشنده ای نمی مونه انشاالله
-
ثشاهد در طول چند ساله اخیر حقوقی هیچوقت از سهم حمایت نکرده و با عملکرد ضعیفش باعث بی اعتمادی به این سهم شده بنابراین دنبال رشد سهم نباشید.
-
Golden Goal🎖
#خپارس کماکان صف خرید و حالا حالاها باهاش هستم
-
فملی دیگ کار و ب ی جایی رسوندن ک از ی سهم با عظمته فملی هم نوسان میگیرن!
-
DR
اهرم انشاالله در اینده ضهرم 5035 خریداری میشه رو قیمت 100 و اینا الان 400 هست اختیار خوبی هست شما هم واچ بزارید