جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| msedghipour
۱۰:۱۹:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

حفاری علی رغم اینکه سهامدار این شرکت هستم ولی لازم هست گفته بشه یکی از بی خیر و برکت ترین سهام بازار بورس هست. پروژه های متعدد ، صورت های مالی و سود انباشته و… تا بحال فقط بصورت عاملی در جهت خودفریبی سهامدار عمل کرده اند. حقوقی های سهم فکر و ذکرشان فقط نوسان گرفتن از سهم هست.

لیست اخبار