#ولملت اینطوری خان بزرگ تحلیل می کنه دقیق در قیمت 560 تومان گفتم سوار شید سهم رو خشک کردند و شارپ بزرگ دارد الان فقط حسرت می خورید..بنده خان بزرگ هستم و نام کاربری من مسدود می باشد
-
سدبیر سلام ایناپول سهامداروباهاش طلا ومسکن ونقره خریدن وکلی سودکردن موقع تقسیم سودکه میرسه چون نمیخوان سودنقدی به سهامداربدن میگن سودنساخته شرکت
-
📊✅Intelligent technique✅📊
تا 20 دقیقه دیگه… یکی از متفاوت ترین تحلیل های این چند وقت اخیر کانال منتشر میشه. در مورد #ثشاهد قراره چیزهایی رو بررسی کنیم که احتمالاً نگاه خیلی ها رو عوض میکنه… پس از دستش نده و برای عزیزانت ارسالش کن❤️ @intelligent_technique
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#شپلی به محدوده خوبی رسیده و احتمال الگوی تکرار بالاست از نظر تکنیکی و بنیادی شرایط خوبی خواهد داشت و مهمتر از همه ریسک کمی داره (حد ضرر نزدیکه) حمایت 78-82 ت و حد زیان شکست این محدوده اسیلاتور هم به محدوده امن رسیده مخصوصا اگر فعلا نوسانی بهش نگاه کنیم 24 تیر 1404
-
بتا سهم
#مداران در خرداد 341 میلیارد ریال فروش و درامد ثبت کرد و 3ماهه 920 میلیارد ریال شده است
-
بورس تهران
📊 #گزارش_پول_هوشمند | بازار از هیجان فاصله گرفت 📅 دوشنبه 01 تیر 1405 ◀️ نمای کلی بازار بازار امروز با فشار فروش سنگین اغاز شد، اما در نیمه دوم معاملات بخشی از تقاضا به بازار برگشت و تعدادی از نمادها از صف فروش فاصله گرفتند. ✅ ارزش معاملات خرد: حدود 45.9 همت 🔻 خروج پول حقیقی: حدود 7.3 همت 📉 شاخص کل: 5,072,579 واحد 📉 شاخص هم وزن: 1,325,147 واحد ◀️ بیشترین ورود پول حقیقی 🥇 #فارس | حدود 640 میلیارد تومان 🥈 #رمپنا | حدود 124 میلیارد تومان 🥉 #حکشتی | حدود 119 میلیارد تومان سایر نمادهای مورد توجه: ✅ #وساپا ✅ #شسپا ✅ #جم_پیلن ✅ #اخابر ✅ #حتاید ◀️ بیشترین خروج پول حقیقی 🔴 #وبملت 🔴 #فملی 🔴 #اروند 🔴 #شبندر 🔴 #خودرو 🔴 #شستا 🔴 #شتران 📌 خروج پول از بزرگان بازار نشان می دهد حقیقی ها همچنان در فاز احتیاط و شناسایی سود هستند. ◀️ رتبه بندی صنایع از نظر ورود پول 🥇 حمل ونقل ✅ #حکشتی ✅ #حتاید 🥈 تجهیزاتی و پیمانکاری ✅ #رمپنا 🥉 مخابرات و ارتباطات ✅ #اخابر 🏅 سرمایه گذاری ها ✅ #وساپا ✅ #وفیروزه 📌 امروز پول هوشمند بیشتر به سمت صنایع منتخب و تک سهم های دارای خبر، حمایت یا تابلو قوی حرکت کرد. ◀️ صنایع تحت فشار خروج پول ⚠️ بانک ها ⚠️ فلزات اساسی ⚠️ پالایشی ها ⚠️ پتروشیمی ها ⚠️ خودرو و قطعات 📌 فشار فروش در صنایع بزرگ نشان می دهد بازار از فاز رشد یکپارچه فاصله گرفته و وارد مرحله انتخاب سهم شده است. ◀️ واچ لیست سهامشناس برای فردا ⭐ #حکشتی ⭐ #رمپنا ⭐ #وساپا ⭐ #فارس ⭐ #توسن ⭐ #اخابر ⭐ #ونفت ⭐ #ددانا ⭐ #غشهداب ⭐ #فتوسا ⭐ #ناما ⭐ #دجابر ⭐ #درازک ⭐ #شفن ⚠️ این فهرست به معنی سیگنال خرید نیست؛ فردا باید کیفیت شروع بازار، ماندگاری تقاضا و وضعیت صفوف بررسی شود. بازار هنوز از مدار ارزندگی خارج نشده، اما مدل معامله تغییر کرده است. از اینجا به بعد، رشد بازار سهم محور خواهد بود؛ نه صنعت محور. معیارهای مهم برای انتخاب سهم: ✅ ورود پول حقیقی پایدار ✅ قدرت خریدار بالا ✅ گزارش بنیادی مناسب ✅ تابلو قابل دفاع ✅ نسبت P/E منطقی 🎯 جمع بندی بازار امروز نشان داد که خرید و فروش هیجانی می تواند پرهزینه باشد. در این فاز، سرمایه گذار موفق کسی است که به جای دنبال کردن صف ها، روی پول هوشمند، گزارش های کدال و ارزش گذاری تمرکز کند.
-
اخابر فکرکنم یه اصلاحی اخابرداشته باشه بسمت 50 بعد میره برای تارگت 180
-
شپنا سهم انرژی رو بخرید رشد شارپ 2000 درصدی در پیش است
-
.mn Mardan
وبملت 🔵ازادسازی پول های بلوکه شده و رفع تحریم های نفتی در سفر سوییس نهایی شد
-
اهرم در مورد اپشن یک مثال میزنم با نگاه رفتار معاملاتی برخی دوستان: قیمت ضهرم های برج 4 مثل ضهرم 4030، 4031، 4032 و 4033 را اواخر هفته گذشته در نظر بگیرید، تقریبا دو برابر قیمت این لحظه است. یعنی یک 100 درصد باید رشد کنه تا تازه خیلی ها که بطور نمونه ضهرم 4031 با قیمت اعمال 4،200 با قیمت پریمیوم حوالی 1.200 تومان خرید کردند، با اینکه موقعیت فعلا در سود(itm) است اما وضعیت مالی معامله گر در این قرارداد زیان حدود 50 درصدی رو نشون میده. این رفتار معاملاتی، از انجایی که این قرارداد فعلا در افست هست و کم تحرک، می تونه روزهای اینده به قیمت های قبلی در صورتی که نماد پایه طی یک ماه اینده به بالای 5.200 تومان دست پیدا کنه، برای معامله گر سود به ارمغان بیاره. البته اگه ریسک پذیری خریدار این قرارداد بطور نمونه بالا باشه و بخواد میانگین کم کنه، طبیعتا از زیان خارج و به سود هم شاید برسه. اما نکته اینجاست، با وجود رشد شارپی بازار و نماد پایه طی یکی ماهه گذشته، چرا کسی بخواد مثلا تن به پریمیوم بالا بده؟! بنظرم فارغ از تحلیل، نوعی گرفتار شدن در تله هیجانی و خوشبینی مفرط هس، حتی از طرف برخی معامله گران باسابقه. با این حال، بدون تعصب در این شرایط، همزمان با مدیریت درست نقدینگی سبد طهرم ها را در موقعیت های اصلاحی باید برای پوشش ریسک در نظر داشت. نهایتا، شخصا باور دارم، بازار بورس ما در یک روند صعودی قدرتمند قرار دارد و ادامه دار خواهد بود، اما با قبول حقیقت اصلاحات. تمرین خرید پله ای و فروش پله، با نگرش کی بخریم، کی بفروشیم میتونه مهارت معامله گری رو پایدار کنه و سوداوری هم همینطور. پاینده باشید
-
شکبیر فعلا خسارت سنگینه راحت نمیتونه سهم کمر راست کنه