📊 #گزارش_پول_هوشمند | بازار از هیجان فاصله گرفت 📅 دوشنبه 01 تیر 1405 ◀️ نمای کلی بازار بازار امروز با فشار فروش سنگین اغاز شد، اما در نیمه دوم معاملات بخشی از تقاضا به بازار برگشت و تعدادی از نمادها از صف فروش فاصله گرفتند. ✅ ارزش معاملات خرد: حدود 45.9 همت 🔻 خروج پول حقیقی: حدود 7.3 همت 📉 شاخص کل: 5,072,579 واحد 📉 شاخص هم وزن: 1,325,147 واحد ◀️ بیشترین ورود پول حقیقی 🥇 #فارس | حدود 640 میلیارد تومان 🥈 #رمپنا | حدود 124 میلیارد تومان 🥉 #حکشتی | حدود 119 میلیارد تومان سایر نمادهای مورد توجه: ✅ #وساپا ✅ #شسپا ✅ #جم_پیلن ✅ #اخابر ✅ #حتاید ◀️ بیشترین خروج پول حقیقی 🔴 #وبملت 🔴 #فملی 🔴 #اروند 🔴 #شبندر 🔴 #خودرو 🔴 #شستا 🔴 #شتران 📌 خروج پول از بزرگان بازار نشان می دهد حقیقی ها همچنان در فاز احتیاط و شناسایی سود هستند. ◀️ رتبه بندی صنایع از نظر ورود پول 🥇 حمل ونقل ✅ #حکشتی ✅ #حتاید 🥈 تجهیزاتی و پیمانکاری ✅ #رمپنا 🥉 مخابرات و ارتباطات ✅ #اخابر 🏅 سرمایه گذاری ها ✅ #وساپا ✅ #وفیروزه 📌 امروز پول هوشمند بیشتر به سمت صنایع منتخب و تک سهم های دارای خبر، حمایت یا تابلو قوی حرکت کرد. ◀️ صنایع تحت فشار خروج پول ⚠️ بانک ها ⚠️ فلزات اساسی ⚠️ پالایشی ها ⚠️ پتروشیمی ها ⚠️ خودرو و قطعات 📌 فشار فروش در صنایع بزرگ نشان می دهد بازار از فاز رشد یکپارچه فاصله گرفته و وارد مرحله انتخاب سهم شده است. ◀️ واچ لیست سهامشناس برای فردا ⭐ #حکشتی ⭐ #رمپنا ⭐ #وساپا ⭐ #فارس ⭐ #توسن ⭐ #اخابر ⭐ #ونفت ⭐ #ددانا ⭐ #غشهداب ⭐ #فتوسا ⭐ #ناما ⭐ #دجابر ⭐ #درازک ⭐ #شفن ⚠️ این فهرست به معنی سیگنال خرید نیست؛ فردا باید کیفیت شروع بازار، ماندگاری تقاضا و وضعیت صفوف بررسی شود. بازار هنوز از مدار ارزندگی خارج نشده، اما مدل معامله تغییر کرده است. از اینجا به بعد، رشد بازار سهم محور خواهد بود؛ نه صنعت محور. معیارهای مهم برای انتخاب سهم: ✅ ورود پول حقیقی پایدار ✅ قدرت خریدار بالا ✅ گزارش بنیادی مناسب ✅ تابلو قابل دفاع ✅ نسبت P/E منطقی 🎯 جمع بندی بازار امروز نشان داد که خرید و فروش هیجانی می تواند پرهزینه باشد. در این فاز، سرمایه گذار موفق کسی است که به جای دنبال کردن صف ها، روی پول هوشمند، گزارش های کدال و ارزش گذاری تمرکز کند.
-
ستمدیده بورس
#درهاور اگه سال دیگه 40 درصد بیاد رو سود 149 تومنیش، نسبت به قیمت الانش 19 درصد سود نقدی یک سال دیگه میده! اونوقت حقوقی ناشی و نادون نشسته تو صف فروش!!!
-
مدیریت دارایی گندم
فرصت های بزرگ در سهام کوچک و متوسط 🌾 صندوق جوانه کوچک گندم، اولین ETF متمرکز بر سهام کوچک و متوسط بازار است؛ بخشی از بازار که در دوره های تورمی می تواند ظرفیت رشد بالاتری داشته باشد. 🌾 چرا جوانه کوچک؟ 🔵 تمرکز بر سهام کوچک و متوسط 🔵 تنوع مناسب در صنایع مختلف 🔵 عدم وابستگی به ریسک های شرکت های بزرگ 🔵 عملکرد بهتر از شاخص هم وزن و صندوق های مشابه 👈 خرید با نماد «جوانه کوچک» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/0d5744c7-e984-4c3d-b237-7d103c80397f
-
وارن بافت
مهم برای نمادهای پالایشی بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در گفت وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در 9 خرداد، قیمت گذاری خوراک و فراورده های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ های پیش از جنگ انجام می شد، از حدود 26 خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول های وابسته به قیمت های جهانی محاسبه می شود.
-
خبر پدیده
✅ رفع باگ سامانه دیما انجام شد 🔸 سهام 43 درصدی گشان در ابنیه با توجه به شناوری پایین سهام ابنیه، مجمع رسمی و موارد مصوب خواهد شد. https://www.aparat.com/padide_co/live #پدیده_شاندیز #ابنیه #گشان
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#بمولد حجم مشکوک اخرین: 2.02% پایانی: 2.57% ⬛️پی بر ای : 8.26 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 پتروشیمی ها اماده حرکت؟ برای نخستین بار، شاید طی چند سال اخیر و بعد از برجام، صادرات محصولات پتروشیمی از شمول تحریم خارج شده و این خبر بزرگی برای این گروه محسوب می شود. این اتفاق می تواند مسیر صادرات را تسهیل کند و خبر مهمی برای صنعت است؛ به ویژه برای گروه اوره و متانول و سپس سایر محصولات. اما اگر بخواهیم سراغ فهرست خودمان برویم؛ از دید ما، #شیراز در این قیمت ها و به خصوص #شپدیس در حوالی 12'000 ریال با چشم انداز سود 1800 ریالی، گزینه های مناسبی در گروه اوره هستند. در متانولی ها اگر بخواهیم یک گزینه انتخاب کنیم، بین زاگرس و شفن، #شفن را جذاب تر می بینیم؛ هرچند شخارک هم می تواند به تدریج متحول شود. در سایر گزینه ها، منفی های امروز @پارس می تواند قابل توجه باشد و در سوی دیگر @مارون هم گزینه مناسبی است. در مجموع فعلاً مارون، پارس، شیراز، شپدیس، زاگرس و شفن را می توان با دید بررسی بیشتر و خرید زیر نظر گرفت. به نظر می رسد به تدریج این گروه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و گزارش های ماهانه نقش شتاب دهنده و تعیین کننده در انتخاب نهایی گزینه ها داشته باشند.
-
کانال کدال 724
🔶 مهم برای نمادهای پالایشی بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در گفت وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در 9 خرداد، قیمت گذاری خوراک و فراورده های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ های پیش از جنگ انجام می شد، از حدود 26 خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول های وابسته به قیمت های جهانی محاسبه می شود. 🆔️ @C0dal724 🤖 @Codal724_bot
-
مهدی عرفانی
🌺🌺🌺🌺🌺 پتروشیمی ها اماده حرکت؟ برای نخستین بار، شاید طی چند سال اخیر و بعد از برجام، صادرات محصولات پتروشیمی از شمول تحریم خارج شده و این خبر بزرگی برای این گروه محسوب می شود. این اتفاق می تواند مسیر صادرات را تسهیل کند و خبر مهمی برای صنعت است؛ به ویژه برای گروه اوره و متانول و سپس سایر محصولات. اما اگر بخواهیم سراغ فهرست خودمان برویم؛ از دید ما، #شیراز در این قیمت ها و به خصوص #شپدیس در حوالی 12'000 ریال با چشم انداز سود 1800 ریالی، گزینه های مناسبی در گروه اوره هستند. در متانولی ها اگر بخواهیم یک گزینه انتخاب کنیم، بین زاگرس و شفن، #شفن را جذاب تر می بینیم؛ هرچند شخارک هم می تواند به تدریج متحول شود. در سایر گزینه ها، منفی های امروز @پارس می تواند قابل توجه باشد و در سوی دیگر @مارون هم گزینه مناسبی است. در مجموع فعلاً مارون، پارس، شیراز، شپدیس، زاگرس و شفن را می توان با دید بررسی بیشتر و خرید زیر نظر گرفت. به نظر می رسد به تدریج این گروه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و گزارش های ماهانه نقش شتاب دهنده و تعیین کننده در انتخاب نهایی گزینه ها داشته باشند.
-
Ali
#شاخص_بورس ونیرو شپلی هم مثل این خیلی اذیت کرد مارو ولی بالاخره رام شد!! درسته حقوقیش وحشی تره ولی اینم رام میشه بالاخره !! ببینید که گفتم! بعد افسوس نخورید چرا تو کف نخریدم!
-
d
#شپلی زمانی خسته و زار و نگون بود اسیرِ پنجه ی بختِ حرون بود همه گفتند: «شپلی رفته از یاد تمامِ هستی اش را داده بر باد» ولی در تار و پودِ ان خاکستر نهفته بود امیدی بس دلاور شراری زد ز بطنِ تیرگی ها رها شد از کمندِ خیرگی ها چو ققنوسی ز دلِ شعله برخاست قوای خفته را یک باره اراست تکانی خورد و بال و پر برافراشت طلسمِ یاس را پشتِ سر گذاشت ببین شپلی سر از خاکش براورد! غبارِ ناامیدی را ز پا برد دوباره قد کشید و پرتوان شد حریفِ سرکشِ بادِ خزان شد به روی قله ها پرواز کرد او نوای تازه ای اواز کرد او شپلی زنده شد، ققنوسِ دوران بشارت می دهد صبحِ بهاران! 🦅🔥