جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا علیزاده اعتمادی | hamidalizadeetemadi
۰۸:۲۶:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وبملت سلام دوستان من صبح همگی بخیر بدون هر مقدمه ای نظر کلی خودم در مورد این سهم را خدمتتان عرض می کنم . برداشت شخصی من: وبملت امروز دیگر یک سهم صرفاً «تجدید ارزیابی محور» نیست؛ به تدریج در حال تبدیل شدن به یک بانک سودساز با ترازنامه قوی تر است. برای همین از نگاه بنیادی، سهم را بیشتر در دسته «نگهداری و انباشت در اصلاح ها» قرار می دهم تا سهمی برای خروج و فروش هیجانی. پرسود باشید و خرم و شاد .

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار