حافرین بنظر من سهم بدی هست در این بازار مثبت با اون همه اخبار که این دوستمون میگفت اصلا الان یک برگ هم نباید میفروخت پس نتیجه بدرد نمیخوره
-
موزگرام | MozGeram
شپنا سهامداران را غافلگیر کرد؛ جهش 208 درصدی سود هر سهم شرکت پالایش نفت اصفهان با نماد «شپنا» صورت های مالی تلفیقی منتهی به 29 اسفند 1404 را منتشر کرد؛ گزارشی که از جهش چشمگیر سوداوری این شرکت حکایت دارد و می تواند یکی از مهم ترین گزارش های صنعت پالایشی در ماه های اخیر محسوب شود. @BorsRadar #بورس #اخباربورس #شپنا
-
محمدی
#ثبهساز میتونه یه افشای الف بزنه
-
بورس۲۴ | Bourse24
تحلیل پرتفوی بهاری «وسرمد»؛ درمان، پیشران رشد و کانون خسارت به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت بیمه سرمد که با نماد «وسرمد» در تابلوی معاملات بورس تهران حضور دارد، با انتشار گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال 1405، تحولی شگرف در شاخص های کلیدی خود را به نمایش گذاشت. https://www.bourse24.ir/news/358388/
-
امیر
#دزاگرس سود مجمع خوبی تقسیم کند و گزارش سه ماهه بیاد اون وقت چه شود . خوب به چشم میاد
-
سهامداران خساپا خودرو
ورود سهامدار عمده به شرکت دوده صنعتی پارس #شدوص صبا تامین شخص حقیقی سه روز خریدار عمده شدوص هستند
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
🟢✔️🟢 #خودرو 💹 1405/4/2 ⌚ 10:24:17 🔖 577 #خرید 15 کد حقیقی درمثبت 1.76 تابلو به ارزش کل 43,434,541,077 ریال سرانه خرید هر کد 2,818,702,700 ریال
-
چرخه معاملات بورس (vip)
سود خالص #شپنا بیش از سه برابر شد بر اساس صورت های مالی منتشرشده، سود خالص تلفیقی شپنا از 300 هزار میلیارد ریال به بیش از 940 هزار میلیارد ریال رسیده است. این به معنای رشد 213 درصدی سود خالص در مقایسه با سال گذشته است. همچنین سود پایه هر سهم از 491 ریال به 1510 ریال افزایش یافته که رشد 208 درصدی را نشان می دهد.
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
🟢✔️🟢 #خودرو 💹 1405/4/2 ⌚ 10:24:17 🔖 577 #خرید 15 کد حقیقی درمثبت 1.76 تابلو به ارزش کل 43,434,541,077 ریال سرانه خرید هر کد 2,818,702,700 ریال
-
بتا سهم
#لبوتان خرداد 21675 و اردیبهشت خوبی زد و 22541 میلیادر ریال فروش داشت در فروردین 3820میلیاردریال فروش را ثبت کرده است و 3ماهه 48038 میلیارد ریال بود نزدیک به 2.5 برابر قبل
-
رضا حاجیان📈
✔️نشر حداکثری ثشرق پروژه ی هیچ خری نیست ، چند تا کانال هستند، واسه اینکه گولتون بزنند میگن پروژه ی ماست بگو بیشرف ، از 7000 که شده 2000 تومان هم ، پروژه ی شما بوده!!!!!! رمز و پسورد ندین به این الدنگ ها، بخداوندی خدا اینا هیچی بارشون نیست، میخوای بخری من خودم همین جا در عمومی میگمت تا کجا باهاش بمون خانم و اقای محترم وقتی چند صد نفر میرن روی یک سهم، نمیتونند با هم خروج بزنند، اینا هیچ عددی نیستن، چه برسه به بازیگر سهم این ها تنها بازی که کردند، بازی با پول شما بوده یا علی #هشدار https://t.me/rezaboors