✅ اغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی 🔹متقاضیان تا پایان دوشنبه 8 تیر مهلت دارند مبلغ 500 میلیون تومان را با عنوان «خودرو وارداتی» در حساب وکالتی مسدود کنند. 🔹براساس اعلام سامانه عرضه خودروهای وارداتی: پس از افتتاح حساب وکالتی تا سه شنبه 9 تیر امکان ورود به سامانه salecars.ir و انتخاب خودرو فراهم می شود. ❌ به نظر می رسد با خروج اقای ضیغمی از وزارت صمت سامانه وارداتی اتونوین هم از فرایند کنار گذاشته شد! #واردات @mrzvtablokhani
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#ثغرب اپدیت پولبک و باز واکنش همچنان ریسک به ریوارد خوبی داره به شرط صبر 11 اذر 1404
-
اخبار شرکتها و مجامع
#پخش | مجمع به سود انباشته رای داد؛ تقسیم 30 درصدی سود نقدی مجمع عمومی پخش البرز در حالی برگزار شد که شرکت یکی از بهترین سال های سوداوری خود را پشت سر گذاشته بود، اما سهامداران ترجیح دادند بخش عمده سود در شرکت باقی بماند. بر اساس مصوبات مجمع، از 1,624 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم، مبلغ 487 ریال به صورت نقدی میان سهامداران توزیع شد؛ یعنی حدود 30 درصد سود سالانه. نکته قابل توجه، حجم بالای سود انباشته شرکت است که پس از مجمع به بیش از 22.1 هزار میلیارد ریال رسیده؛ رقمی که نشان می دهد پخش البرز همچنان منابع قابل توجهی برای توسعه فعالیت ها، سرمایه گذاری های جدید یا افزایش سرمایه های احتمالی در اختیار دارد. پیام مجمع پخش بیش از انکه بر تقسیم سود حداکثری متمرکز باشد، بر تقویت بنیه مالی و حفظ منابع برای رشد اینده استوار بوده است. @akhbar_majame
-
شرکت کارگزاری بانک مسکن شعبه زنجان
#فیلتر 📆 دوشنبه 01/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپلی #بورس #خمهر #وخاور #غدیس #تاپکیش #نطرین #کسرا #دکیمی #غگرجی #غبهار #کاسپین #اسیا #حریل #ثنام #انرژی #ثنظام #خودکفا #خکار #کیمیاتک #فایرا #ثغرب #سیتا #ثاخت #ساینا #غپونه #قشرین #کنور #ولکار #گکوثر #بگیلان #شستا #دامین #فنوال #هرمز #مدیریت #دشیمی #بترانس #کزغال #وکبهمن #وکادو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #فصبا #فافزا #بگیلان #مدیریت #وتوشه #مهر #فبستم #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #غشوکو #فزرین #دارو #فتوسا #دزهراوی #شفن #تفارس #ناما #دجابر #زفجر #توسن #دقاضی #رمپنا #وایرا #حیات #فمراد #شغدیر #درازک #شساخت #تادیکو #غشهداب #ونفت #خودکفا #حکشتی #ددانا #نخریس #بکهنوج #ثعمرا #وتوشه #سنوین #کقزوی #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #لازما #رتاپ #گنگین #کیمیاتک #وپست #تاپیکو #کخاک #لوتوس #شاملا #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #غشوکو #هجرت #کیمیا #فزرین #سخواف #نوین #شراز #بنیرو #فتوسا #حبندر #ولملت #شفن #فنر #ناما #وپسا #زفجر #وشمال #زهلال #رمپنا #فمراد #غبهار #شغدیر #ولنوین #انرژی #درازک #ختور #شساخت #ونفت #پاریز #ثتران #کمینا #چفیبر #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #زهلال #ذرت #وفیرزه #تادیکو #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #فتوسا #تاپکیش #ناما #ونفت #پاریز #جم_پیلن #شپلی ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
خبر نامه روابط عمومی
🔶 الومینای ایران (الومینا) سهامدارانش را به مجمع فراخواند/ 11 تیرماه زمان برگزاری مجمع https://charkheghtesadnews.ir/الومینای-ایران-الومینا-سهامدارانش-را/ روابط عمومی شرکت الومینای ایران
-
اخبار شرکتها و مجامع
#پکرمان | فروش رشد کرد، اما حاشیه سود زیر فشار هزینه ها ماند 📉 صورت های مالی سالانه گروه صنعتی بارز نشان می دهد شرکت با وجود رشد 34 درصدی فروش نتوانسته از این افزایش درامد به نفع سوداوری خود استفاده کند؛ چرا که همزمان بهای تمام شده 51 درصد رشد کرده و بخش مهمی از حاشیه سود شرکت را تحت فشار قرار داده است. بر اساس این گزارش، سود هر سهم پکرمان به 842 ریال رسیده که نسبت به سال قبل 45 درصد کاهش داشته است. همچنین سود خالص شرکت اصلی در سطح 16,579 میلیارد ریال ثبت شده است. نکته مهم تر اما در صورت های مالی تلفیقی دیده می شود؛ جایی که سود گروه به 2,676 میلیارد ریال رسیده و نسبت به سال قبل 91 درصد افت را تجربه کرده است؛ افتی که نشان می دهد عملکرد برخی شرکت های زیرمجموعه نتوانسته همگام با رشد درامد حرکت کند. گزارش پکرمان نشان میدهد رشد فروش به تنهایی تضمین کننده رشد سود نیست و افزایش شدید هزینه های تولید بخش بزرگی از منافع حاصل از افزایش درامد را خنثی کرده است. @akhbar_majame
-
MH
فولاد فولاد هم هرسال سود تقسیم کرده و هم هرسال افزایش سرمایه داشته💚💚💚💚
-
Market Analyzer (Amir Haghparast)
#حتوکا بروزرسانی درخواستی چالش مهم پیشرو محدوده 235-270 ت 2 تیر 1405 @Marketanalyzer1989
-
لنگرووود گیلانی
غشهداب بعداز بازگشایی داری خوب میری بازرگردان محترم غشهداب حقوقی محتر غشهداب مسیول محترم غشهداب شمارو ب وجدانتون قسم میدیم بیاید شما هم ب یکی از سهام های انگشت نمای بازار سرمایه تبدیل بشید ک هرجا حرف از غشهداب میاد بگن ایولاااا ب بازگردانش ایولاااا ب مسیول باشرفش گزارشات ک خوب بود سود عملیاتی ک باید خوب بوده باشه جان هفت جدتتون بیاین این سهامدارو بعداز 6سال خوشحال کنید تا از داشتن برگ برگ سهام غشهداب خشنود بوده باشه و لذت ببره با همین فرمون پیش برید بزارید هرکجا حرف از بورس میاد صف نونوایی ایستگاه تاکسی و اتوبوس و مترو تو کنسرت ها چ سینماها تو هر کوچه خیابون از غشهداب ب نیکی یاد بشه و همه ب همدیگر توصیه کنن برید سهم غشهداب بخرید تا رستگار بشید
-
سینا
#خپارس صرفا تحلیل معیار عمل نباشه
-
مدیرانصنعت
🔵شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. این صندوق با سهامداری 49.5 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی شرکت تامین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی شرکت ملی مس در بازار سرمایه فعالیت خواهد کرد. صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی که برای نخستین بار با همکاری بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز مبادله ارز و طلای ایران طراحی شده اند، با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور ایجاد می شوند. این صندوق ها علاوه بر کمک به حفظ ارزش دارایی سرمایه گذاران، می توانند نقش مهمی در تجهیز منابع مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد و تقویت پیوند میان بازار پول و سرمایه ایفا کنند. ─┅─═ ⚙️ ═─┅─ 🆔 t.me/sanatir 🌐کانال #مدیران صنعت