#فیلتر 📆 دوشنبه 01/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #شپلی #بورس #خمهر #وخاور #غدیس #تاپکیش #نطرین #کسرا #دکیمی #غگرجی #غبهار #کاسپین #اسیا #حریل #ثنام #انرژی #ثنظام #خودکفا #خکار #کیمیاتک #فایرا #ثغرب #سیتا #ثاخت #ساینا #غپونه #قشرین #کنور #ولکار #گکوثر #بگیلان #شستا #دامین #فنوال #هرمز #مدیریت #دشیمی #بترانس #کزغال #وکبهمن #وکادو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #فصبا #فافزا #بگیلان #مدیریت #وتوشه #مهر #فبستم #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #غشوکو #فزرین #دارو #فتوسا #دزهراوی #شفن #تفارس #ناما #دجابر #زفجر #توسن #دقاضی #رمپنا #وایرا #حیات #فمراد #شغدیر #درازک #شساخت #تادیکو #غشهداب #ونفت #خودکفا #حکشتی #ددانا #نخریس #بکهنوج #ثعمرا #وتوشه #سنوین #کقزوی #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #لازما #رتاپ #گنگین #کیمیاتک #وپست #تاپیکو #کخاک #لوتوس #شاملا #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #غشوکو #هجرت #کیمیا #فزرین #سخواف #نوین #شراز #بنیرو #فتوسا #حبندر #ولملت #شفن #فنر #ناما #وپسا #زفجر #وشمال #زهلال #رمپنا #فمراد #غبهار #شغدیر #ولنوین #انرژی #درازک #ختور #شساخت #ونفت #پاریز #ثتران #کمینا #چفیبر #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #زهلال #ذرت #وفیرزه #تادیکو #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #فتوسا #تاپکیش #ناما #ونفت #پاریز #جم_پیلن #شپلی ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈
-
مهدی مرادی
خساپا فقط خدا خدا کنید یک افشا الف توپ بزنه که جبران عقب موندگیهایامون بشه…
-
شبندر ریزش شدی نفت طلا نقره جهانی
-
Amirrr
#کفراور اونی که با این تعداد فلش قرمز میزنه رو تابلو یه جای بچگیش مشکل داره . از من بهش نصیحت گدا گشنه 5 و 6 سال تو سهم زدن تو سرت صبر کن شاید به لطف این درصدی جدید دو زار گیرت اومد بعد بفروش
-
فقط بنيادى
#دزاگرس دزاگرس گزارش خاصی از فروش در خرداد روی کدال گذاشت و 12004 میلیارد ریال فروش داشت در اردیبهشت 10523 میلیاردریال فروش داشت در فروردین با عدد 5504 میلیارد ریالی در فروش اغاز کرده است 3ماهه 28032 میلیادر ریال است نزدیک به 3.5 برابر قبل
-
رصد تحرکات بازار
رصد اخرین تحرکات حقوقی ها در بورس اشخاص حقیقی #فجام می فروشند #ونیکی خریدار #ساروم و #شنفت است زیرمجموعه های بانک سامان خریدار #کهمدا و #تپمپی است #الیاژ خریدار #فسپا است چند شخص حقیقی هم #فسپا می خرند صندوق های #مفید و #پارسیان فروشنده #سپید هستند شخص حقیقی در صف فروش #ستران خریدار بود #شهر خریدهای محدود در #دکپسول دارد صندوق های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، خریدار #غمینو هستند. #وسبحان همچنان #کفراح می خرد صندوق اهرمی #بیدار ، #شاملا خرید منبع : بورس 24 @mrzvtablokhani
-
میلاد عزیزی
اهرم پول رفته تو سهام کوچکی که ریزش شدیدی کردند و سودسازی عالی داشتند بقیه بازار رنج هست مخصوصا شاخص سازها 💚💚💚💚
-
عیار قبل از شروع بازار میگم انرژی و وساپا مثبت سه و صف خریدن عیار منفی 3 بریم که داشته باشیم با اطمینان صحبت کنید
-
Amirrr
#کفراور این درصدی که با 4500 تا 5000 فلش قرمز میزنه یا خیلی گدا گشنه هست . یا احتمالا از لحاظ روانی مشکل داره یه جور خودازاری یا مثلا دیگر ازاری . خوب مغز کلنکگ میخای بفروشی هم اون روزی که حجم مبنا پر نمیکرد بفروش یا اینکه مثلا مرد بفروش . اخه 4500 دیگه پول نیازی نداره وای سر کوچه تون گدایی کنی بهت میدن
-
Darioush Efati
دزاگرس #دزاگرس گزارش خاصی از فروش در خرداد روی کدال گذاشت و 12004 میلیارد ریال فروش داشت در اردیبهشت 10523 میلیاردریال فروش داشت در فروردین با عدد 5504 میلیارد ریالی در فروش اغاز کرده است 3ماهه 28032 میلیادر ریال است نزدیک به 3.5 برابر قبل
-
ناجی
کرمان با شاخص 3 میلیون 110 بوده الانم با شاخص 5 میلیون 110 هست و با شاخص 21 هم مطمینا 110 خواهد بود. شاخص واس سهام پدر و مادر دار هست نه واسه کرمان