هم خوشگل هم خشن. واوا
-
مهراد
#کسرام تو درصدی های این سهم چه خبره؟!! نکنه طلا پیدا شده تو زمیناش!!
-
یاس
#شپارس این سهم دیگه امیدی بهش نیست و هرموقع بخری و در هر شرایطی بازهم ضرر میکنی
-
ela
#غالبر معامله نمیشه اصلا
-
شاهین
#وبملت / باسلام دوستان توافق امضا شد. تحریمهای نفتی برداشته شد. طبق شنیده ها بانگها هم رفع تحریم شده اند. واما و متاسفانه تحریم دامنه 3 درصدی بورس حالا پا برجاست.
-
جلال
#شزنگ چه خبر از شزنگ بازار توافقی بعد از پنج ماه هیچ خریدوفروشی انجام نمیشه عجیبیه
-
laminor
خب کارین فرق داره اه
-
🛒 سفارشات | ممبرگیر رایگان سرعت ممبر ـ⃟🚀
‼️نام کانال : گروه تبلیغات ازاد 📝توضیحات کانال: 📢 به گروه تبلیغات خوش امدید 🚀 تبلیغ کانال، گروه، کسب وکار و محصولات 📈 افزایش بازدید و جذب مشتری 🤝 محیطی مناسب برای رشد و معرفی خدمات ❌ رعایت قوانین گروه الزامی است 🆔@link1Youu
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
فروش سنگین و میلیاردی #جم در انتخاب سهم دقت گنید پیشنهاد من #فارس #تاپیکو .
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
#فارس فیلتر بیشترین خرید حقیقی #تاپیکو الگوی تیک صعودی و خریدهای میلیاردی #بررسی
-
بورس . ارز دیجیتال
🏆 بهترین نهنگ های امروز بازار در این نمادها 1️⃣ #امین_شهر 18,931 ریال 2️⃣ #ختور 2,230 ریال 3️⃣ #خکاوه 627 ریال 4️⃣ #خنور 9,160 ریال 5️⃣ #دی 989 ریال 6️⃣ #زفارس 16,920 ریال 7️⃣ #سیسکو 3,342 ریال 8️⃣ #پاریز 33,500 ریال 🕒 1 تیر 1405 @Boursc