#شپارس این سهم دیگه امیدی بهش نیست و هرموقع بخری و در هر شرایطی بازهم ضرر میکنی
-
دپارتمان بورس
#خبر_مهم_پالابشگاهی_پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #شراز #تاپیکو #فارس #بوعلی #وغدیر… #صف_خرید امروز نفتی ها با این خبر 🔰 دستاورد بی سابقه تیم مذاکره کننده ایران : تحریم های اولیه و ثانویه نفتی ایران تعلیق شدند؛ تهران می تواند برای نخستین بار پول فروش نفت و مشتقات نفتی و محصولات پتروشیمی صادراتی خود را ازادانه به #دلار دریافت کند/انتخاب 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
فاطمه
#وفتخار
-
کانال هرمس سهم
👆👆👆👆 #شتران #خودرو احتمال قوی فردا صف خرید را میبینن خدا را چه دیدی شاید #وبملت #شستا هم صف خرید شدند.
-
مهراد
#کسرام تو درصدی های این سهم چه خبره؟!! نکنه طلا پیدا شده تو زمیناش!!
-
یاس
#شپارس این سهم دیگه امیدی بهش نیست و هرموقع بخری و در هر شرایطی بازهم ضرر میکنی
-
ela
#غالبر معامله نمیشه اصلا
-
شاهین
#وبملت / باسلام دوستان توافق امضا شد. تحریمهای نفتی برداشته شد. طبق شنیده ها بانگها هم رفع تحریم شده اند. واما و متاسفانه تحریم دامنه 3 درصدی بورس حالا پا برجاست.
-
جلال
#شزنگ چه خبر از شزنگ بازار توافقی بعد از پنج ماه هیچ خریدوفروشی انجام نمیشه عجیبیه
-
laminor
خب کارین فرق داره اه
-
🛒 سفارشات | ممبرگیر رایگان سرعت ممبر ـ⃟🚀
‼️نام کانال : گروه تبلیغات ازاد 📝توضیحات کانال: 📢 به گروه تبلیغات خوش امدید 🚀 تبلیغ کانال، گروه، کسب وکار و محصولات 📈 افزایش بازدید و جذب مشتری 🤝 محیطی مناسب برای رشد و معرفی خدمات ❌ رعایت قوانین گروه الزامی است 🆔@link1Youu