#غالبر معامله نمیشه اصلا
-
بورس نیلوفری
🔗 شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد ↗️ شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🧡 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. 🧡 این صندوق با سهامداری 49.5 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی شرکت تامین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی شرکت ملی مس در بازار سرمایه فعالیت خواهد کرد. 🧡 صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی که برای نخستین بار با همکاری بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز مبادله ارز و طلای ایران طراحی شده اند، با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور ایجاد می شوند. 🧡 این صندوق ها علاوه بر کمک به حفظ ارزش دارایی سرمایه گذاران، می توانند نقش مهمی در تجهیز منابع مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد و تقویت پیوند میان بازار پول و سرمایه ایفا کنند. 🌐 وب سایت | ⬅️ تلگرام https://donyayebourse.com/node/72703 http://www.donyayebourse.com/ https://t.me/donyayebourse_com
-
شاهان
#شکام زیبایی در زمستان #شکام ❇️ شرکت در فصل زمستان رکورد حاشیه سود را شکست و 40 درصد حاشیه سود ناخالص ؛ 37 درصد حاشیه سود عملیاتی و 37 درصد حاشیه سود خالص داشت در حالیکه هر کدام از اعداد در میانگین چهارفصل قبل از ان حدود 10 درصد کمتر بوده است. ❇️ شرکت در گزارش یکساله 100 تومان سود به ازای هر سهم محقق کرده که 117 درصد بیشتر از سال 1403 است. ❇️ علت این رشد سود ؛ کاهش تولید ضدیخ به دلیل ارزش افزوده پایین و افزایش قابل توجه تولید داروهای نارکوتیک (مسکن و بی حس کننده) و همچنین غیر نارکوتیک به حدود 25000 تن در سال است. ❇️ تقسیم سود شرکت سالهای قبل پایین و در حد زیر 30 درصد بوده است ولی امسال هییت مدیره پیشنهاد تقسیم سود 80 درصدی دارد که فوق العاده است اکونومارکت
-
ایران آباد@
#نوری با توجه به اینکه نوری 20درصد از سهام اروند را دارد ،جمع اوری صف اروند مهم خواهد بود،
-
dop.
🔹 همتی تلویحا خرید محصول امریکایی در ازای پول های بلوکه شده را تایید کرد/ اگر قیمت و کیفیت بهتر باشد خریداریم 👈 همتی می گوید: اصولاً مبنا و اساس نحوه استفاده از «6 میلیارد دلار اول» براساس متن توافق امضا شده در سال 1402 بین ایران و امریکا است که در برگیرنده کالاهای اساسی و دارو می باشد. 🔅 سه شنبه 2 تیر 1405 ساعت 00:44 snn.ir #fa #snn #economic @dop_ir | dop.ir : 289844 http://snn.ir/fa/news/1419815
-
دپارتمان بورس
#خبر_مهم_پالابشگاهی_پتروشیمی ؛ #شپنا #شبندر #شتران #شبریز #شراز #تاپیکو #فارس #بوعلی #وغدیر… #صف_خرید امروز نفتی ها با این خبر 🔰 دستاورد بی سابقه تیم مذاکره کننده ایران : تحریم های اولیه و ثانویه نفتی ایران تعلیق شدند؛ تهران می تواند برای نخستین بار پول فروش نفت و مشتقات نفتی و محصولات پتروشیمی صادراتی خود را ازادانه به #دلار دریافت کند/انتخاب 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
فاطمه
#وفتخار
-
کانال هرمس سهم
👆👆👆👆 #شتران #خودرو احتمال قوی فردا صف خرید را میبینن خدا را چه دیدی شاید #وبملت #شستا هم صف خرید شدند.
-
مهراد
#کسرام تو درصدی های این سهم چه خبره؟!! نکنه طلا پیدا شده تو زمیناش!!
-
یاس
#شپارس این سهم دیگه امیدی بهش نیست و هرموقع بخری و در هر شرایطی بازهم ضرر میکنی
-
ela
#غالبر معامله نمیشه اصلا