جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
آذرخش بنیادی | azaraxs
۰۲:۱۲:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#خودرو دوستان سلام ، توافق خیلی وقته شکل گرفته ، الات هم در این مذاکرات چکش کاریهاش داره انجام میشه ، دنیا داره به سمت صلح و کاهش ریسک و تورم خواهد رفت ، بنده نوید اتس 2000 دلاری طلای 5 میلیونی و دلار 115 رو میدم این سه در یک زمان به هم نمیرسند !!!!!! کفها رو گفتم ، تلورانس 15 درصد چون من دقیق نمیتونم بگم ، کلا هر چی دارید بفروشید سهام بخرید ، خودرو در اولویت باشه امسال خودرو سود پرداخت میکنه حتی 1 ریال بعد از سالها ، سهان دلاری نخرید ، از صندوق طلا و نقره خروج کنید !!! اتس نقره 49 دلار هم زیاده براش ، اگر اهل ریسک نیستید ، صندوق درامد ثابت ( ولی اونها هم طبق امیدنامه 22 درصد ، نرخهای 40 درصدی رو با رشد بورس تعدیل میکنند

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار