#خودرو دوستان سلام ، توافق خیلی وقته شکل گرفته ، الات هم در این مذاکرات چکش کاریهاش داره انجام میشه ، دنیا داره به سمت صلح و کاهش ریسک و تورم خواهد رفت ، بنده نوید اتس 2000 دلاری طلای 5 میلیونی و دلار 115 رو میدم این سه در یک زمان به هم نمیرسند !!!!!! کفها رو گفتم ، تلورانس 15 درصد چون من دقیق نمیتونم بگم ، کلا هر چی دارید بفروشید سهام بخرید ، خودرو در اولویت باشه امسال خودرو سود پرداخت میکنه حتی 1 ریال بعد از سالها ، سهان دلاری نخرید ، از صندوق طلا و نقره خروج کنید !!! اتس نقره 49 دلار هم زیاده براش ، اگر اهل ریسک نیستید ، صندوق درامد ثابت ( ولی اونها هم طبق امیدنامه 22 درصد ، نرخهای 40 درصدی رو با رشد بورس تعدیل میکنند
-
laminor
خب کارین فرق داره اه
-
🛒 سفارشات | ممبرگیر رایگان سرعت ممبر ـ⃟🚀
‼️نام کانال : گروه تبلیغات ازاد 📝توضیحات کانال: 📢 به گروه تبلیغات خوش امدید 🚀 تبلیغ کانال، گروه، کسب وکار و محصولات 📈 افزایش بازدید و جذب مشتری 🤝 محیطی مناسب برای رشد و معرفی خدمات ❌ رعایت قوانین گروه الزامی است 🆔@link1Youu
-
roben
#وحکمت
-
مهراد
#واذر پوتفوی غیربورسیش اینه اونوقت ارزش مارکتش 1 همت!!! فقط همون فولاد صایب تبریز چند برابر کل مارکت واذر قیمت داره!
-
roben
#وحکمت پایان خط روند نزولی و پیش به سوی هدف من تازه سوار این سهم شدم و سهم در قیمتهای مفت در حال معامله هست صبر-صبر-صبر
-
اندیشه جاوید
#حفاری فساد مالی در راس نظام همچنان ادامه دارد و سوال این است چطور اقایان قراره حقوق ملت ایران را از دشمن خارجی ام ری کا و اس رای یل طلب کنند و بعد به ملت تقدیم کنند ؟ و مکر مکرالله والله خیرالماکرین خدا در قران می فرماید منافقان از کفار پست ترند
-
مهراد
پس دلیل عدم رشد سهم مشخص شد. مشتری اصلی فولاد مبارکه هست که با اسیب جدی که تو جنگ دیده طبیعتا درامدها وتوکا هم کاهش خواهد یافت.
-
امید
#فملی درود تو کار این مملکت موندمس دربازار 1000درصد قیمتش گرون شده امام یهام مس فس شده چ ت
-
گایشگاه تی ان اکس
هم خوشگل هم خشن. واوا
-
آذرخش بنیادی
#خودرو دوستان سلام ، توافق خیلی وقته شکل گرفته ، الات هم در این مذاکرات چکش کاریهاش داره انجام میشه ، دنیا داره به سمت صلح و کاهش ریسک و تورم خواهد رفت ، بنده نوید اتس 2000 دلاری طلای 5 میلیونی و دلار 115 رو میدم این سه در یک زمان به هم نمیرسند !!!!!! کفها رو گفتم ، تلورانس 15 درصد چون من دقیق نمیتونم بگم ، کلا هر چی دارید بفروشید سهام بخرید ، خودرو در اولویت باشه امسال خودرو سود پرداخت میکنه حتی 1 ریال بعد از سالها ، سهان دلاری نخرید ، از صندوق طلا و نقره خروج کنید !!! اتس نقره 49 دلار هم زیاده براش ، اگر اهل ریسک نیستید ، صندوق درامد ثابت ( ولی اونها هم طبق امیدنامه 22 درصد ، نرخهای 40 درصدی رو با رشد بورس تعدیل میکنند