جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏) | tahlileboursvip
۰۰:۲۵:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

❇️فعلا هم از این به بعد تمرکزمون روی سهام اصلیمون هست. خیلی تاکید روی این سهما چه از قبل چه جدیدا داشتم. شکربن رو همون روزهای اول بازکشایی بازار بعد از جنگ چندین بار در کف قیمتی از صف فروش و منفی هاش و حتی در محدوده کف قیمتی از صف خرید گفتم بخرید که از اون زمان بازدهی 30 درصدی داشته و هنوز هم خیلی جای رشد داره. در ادامه برای افراد جامانده و اونایی که نقدینگی برای خرید داشتن شتوکا رو سیگنال کردم که چندین بار از صف فروشش و حتی در مثبت هاش برای خریدش گفتم که بازدهی 20 - 25 درصدی داشته. بعدش دوباره یک سری به هر دلیلی نخریدن یا نقدینگی جدید داشتن و دنبال سهم مستعد بودن که زاگرس رو در کف قیمتی از صف فروش شکار فوق العاده ای داشتیم که قبلش هم چندین بار در کانال اعلام کردم که سیگنال جدید داریم و در کانال «بله» برای استفادش عضو بشید و 2 بار از صف فروشش خرید داشتیم که رشد 30 درصدی در کمترین زمان ممگن داشته 👌 و باید حتما استفاده کرده باشید وگرنه کوتاهی از خودتون بوده. حکشتی هم که دیروز برای خرید مجددش در زمان بازگشاییش گفتم که اونایی که زرنگ تر بودن و با چاشنی شانس بعضیا باید موفق به خریدش شده باشن. سیگنال جدید هم شاید داشته باشیم ولی نمیخوام تعداد سهام اصلیمون افزایش زیادی داشته باشه و اگر سیگنالی باشه اخرین سیگنالمون تا مدت زیادی خواهد بود. ستران رو باهاش میریم مجمع به احتمال زیاد, تایرا تا 300 تومن نگهش میداریم و بعد وضعیتش رو بررسی میکنیم. پکرمان هم تحلیلش رو میذارم و وضعیتش رو بررسی میکنیم.

فالورها 1842
تاثیر (Imp) 32.0
بازدید 32
تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار