جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Saeed7k | saeed7k
۰۰:۵۱:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#های_وب سه روز تا صف خرید بردنش و بعد اومد تا صف فروش چندین و چند وقت و روز هست که سهم داره حجم بالا میخوره،بالاتر از میانگین. اون هم در کف! از ما گفتن،حواستون باشه چی رو کجا ازش بد میگین و از دست میدین.

لیست اخبار