جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
S | iranman2020
۰۰:۴۳:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#کاما به حرف من و شما کسی خرید و فروش نمیکنه این سهم بنیادی فقط بدونید رو زمین نمی ماند. هر کی هر طور بخواد برا خودش جهت فلش مقاومت حمایت بکشه(تصورات ذهنی ). یهذعده هم عقده دارن یا متضرر شدن اینطور از بدگویی سهم میخوان خوش قیمت بخرن که بازیگر اجازخ نمیده نوسان گیر وارد بشه اینقدر کش میده که نوسان گیر خارج بشه سهامدار واقعی بمونه اینو از معاملات این هفته کامل مشخص

لیست اخبار