جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sia | sefid1
۰۰:۱۳:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#شفارا پروژ اسید فیوماریک بخاطر ج ن گ اخیر 4 ماه تعطیل شد و بالغ بر 80 درصد پیشرفت داشته و الان دیگه کاراش در اخرین مراحل پروژه هستش و قطعا امسال در مدار تولید قرار میگیره و یک پروژه دیگه در دست اجراست بنام پروژه اسید فرمیک که جایگزین متانول شده با توجه به رشد در سود اوری شفارا انشاالله سهامداران شفارا سهمی دارن اینده دار

لیست اخبار