سهام سرخطی مد نظر #دتوزیع #حکشتی #رمپنا #هجرت #ونفت #تادیکو
-
Oxbear
خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #شستا
-
محمدکاوه
#وسدید اصلاح داره
-
شاه بورس
بعضی سهام تا 500 درصد رشد کردن مثل فملی یه 20 درصد اصلاح ذات بازاره اگه تو بورس سرمایه گزاری میکنید یه سهم بنیادی بخرید و بالا پایینش براتون مهم نباشه هر موقع هم پول دستتون اومد بازم بخرید مطمین باشید ضرر نمیکنید بازار هم نیاز به اصلاح داره تا بلای 99 تکرار نشه!!!
-
Sorena
سمگا درود دوستان سمگا در 6 کندل اخر دو کندل پوشای نزولی ثبت کرده ولی بلافاصله در روز بعد کندلی زده شد که اجازه اصلاح بیشتر نده و بیشتر چارت به صورت رنج حرکت کرده ( ترجیح به اصلاح زمانی چند روزه داره تا اصلاح قیمتی)کندل امروز شکل دوجی فرفره داره که نشان از عدم چربش هر کدوم از دوگروه خریدار و فروشنده نسبت به هم رو داره مسیر سهم احتمالا با خبری که برای کلیت بازار و سهم بیرون میاد مشخص میشه ، در تایم روزانه حمایت تنکانسن رو هم زیر کندل ها داریم، اگر سهم عدد 323تومان رو رد بکنه مسیر صعود هموار تر میشه و شیب حرکتی نمودار تیز تر میشه سمگا در سه تایم روزانه ، هفتگی و ماهانه بالای ابرکومو قرار گرفته و حاشیه امنی برای خودش ساخته، در عدد323 مراقب باشید در صورت رد نشدن، سقف دوقلو تایید میشه و سیگنال خروج کوتاه مدتی ها صادر میشه، واگرایی که در تایم روزانه در rsi دیده میشه با شکست سقف فاقد اعتبار میشه در نهایت اگر اشتباهی در تحلیل هست پیشاپیش عذرخواهی بنده رو پذیرا باشید
-
حامد لاهوتیان
نارنج اهرم به نظر بنده موج 3 از هفته اینده با صعودی بالاتر از موج اول شروع میشه ، و اهرمی ها عالی خواهند بود ، و در بین اهرمی ها اول نارنج ، بعد جهش و بعدا شتاب و موج . امیدوارم همه ی حقیقی ها پرسود باشن تا نتیجه این همه استرس و حال خرابی و فشار و با سود ببینن
-
بازار پایه
,,✅طبق درخواست بررسی شد . #دجابر گزارشات ماهانه دارویی ها خیره کننده هست . افزایش مقادیر و نرخ توامان در فروش شرکتهای دارویی حاکی از چشم انداز فوق العاده انها هست . سهام های دلر دالبر دزاگرس دعبید دلقما ووالبر و… تا امروز عالی کردند و پیشنهاد سهامداری و خرید دارم .
-
صابر 123456
#شاخص_بورس قیمتهای سهام رو نگاه میکنی واقعا نسبت به داراییهایی که دارند مسخره است . بنده این سهم رو ندارم ولی بعنوان مثال بیمه ما داره 4 همت معامله میشه . این شرکت بیمه فقط یکی از داراییهاش 6 همت صندوق عیار 😥😐😥 چطور میشه یک سهمی حتی به قیمت یکی از داراییهاش هم ارزشگذاری نشه ؟!!!!! اگه 3 ماه این وضع بود میگی بازار اشتباه کرده ، اگه یک سال باشه میگی شرایط بازار خوب نبوده ولی وقتی 6 سال این نابرابری ارزش سهم در مقابل قیمت سهم ادامه دار میشه دیگه باید بطور جدی به این شرایط شک کرد ! در این چند سال تا میاد شرایط به نفع بورس برگرده یک چیزی بامبول کردند… افزایش بی سابقه نرخ گاز صنایع ، جلوگیری از عرضه خودرو در بورس کالا و… الان هم که نرخ بهره رو 10 درصد بالا بردند.
-
اردک زشت
#وساپا ای حقوقی دست به کمر یکم نگ… بزار دو روز صف بمونه .. کش
-
بنیاد برتر مسعود اکبری
دجابر سال مالی پاییز مارکت 3 همتی دارد و در سه ماهه 149 تومان سود ساخته است در بهار 2 برابر زمستان فروش داشته است عجیب تر eps ttm هست #دجابر @bonyad_bartar
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
" #تاپیکو بررسی خالص ارزش داراییها (#NAV) هر سهم سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین - تاپیکو در تاریخ 19 خرداد 1405 پرتفوی بورسی: ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت 241,910 میلیارد تومان و ارزش افزوده بورسی شرکت مبلغ 225,958 میلیارد تومان می باشد. مهمترین شرکتهای بورسی ان عبارتند از:مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس - پتروشیمی نوری - پتروشیمی مارون و نفت ایرانول. پرتفوی غیر بورسی: ارزش براوردی پرتفوی غیر بورسی شرکت 259,321 میلیارد تومان و ارزش افزوده غیر بورسی شرکت مبلغ 252,115 میلیارد تومان می باشد. بدین ترتیب NAV هر سهم #تاپیکو 49,253 ریال و نسبت P/NAV روز شرکت 42 درصد می باشد. 👇لینک عضویت در کانال تحلیلی پارسیس در پیامرسان #بله👇 ble.ir/join/MzhiYmVhMj کانال تحلیلی پارسیس