جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حامد لاهوتیان | hamedaga
۲۳:۳۱:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

نارنج اهرم به نظر بنده موج 3 از هفته اینده با صعودی بالاتر از موج اول شروع میشه ، و اهرمی ها عالی خواهند بود ، و در بین اهرمی ها اول نارنج ، بعد جهش و بعدا شتاب و موج . امیدوارم همه ی حقیقی ها پرسود باشن تا نتیجه این همه استرس و حال خرابی و فشار و با سود ببینن

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار