🔹#شکلر 6ماهه منتهی به اردیبهشت خیلی خوبی داد و فصول اخیر 72 و 105 تومان ساخت، جمعا 177 تومان، 103% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 1913، P/E~6.7-مهمترین خبر پیرامون شرکت طرح توسعه 55 تنی کلر (افزایش حدودا 60% تولید کلر) بوده که تا یک سال قبل قرار بود نیمه اول 1405 راه اندازی بشه ولی اخیرا شرکت به تعویق انداخته و گفته شهریور 1406 بهره برداری میشه. از ابان تا اردیبهشت پیشرفتش فقط از 65% به 67% رسیده! که شرکت گفته تا پایان سال مالی (ابان) به پیشرفت 90% میرسه. خواهیم دید چه می شود 🔸#وامید گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 93 و 126 تومان ساخت، 18% و 42% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 600 تومان، P/E~6.8 و تقسیم سود احتمالا 75%؛ نکته اینه که سهم افزایش سرمایه 287% از اورده و انباشته داشته و به حق تقدم ها سود تعلق نمی گیره. لذا با فرض تقسیم سود 75% از سود 361 تومانی، به ازای هر سهم 270 تومان سود تقسیم میشه که معادل بازده نقدی خاص 45% مجمع میشه. 🔹#بپویا گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 28 و 25 و 32 و 17 تومان ساخته، جمعا 112 تومان، 55% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 665 تومان، PE~6.5 🔸#کگاز گزارش سالانه خوبی داد و فصول اخیر به ترتیب 180 و 121 و 156 و 106 تومان ساخته، جمعا 563 تومان، 45% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 3991 تومان، PE~7.1 و تقسیم سود احتمالا 70% 🔹#ومپنا گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 388 و 548 تومان ساخت، 88% و 85% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 2675 تومان، P/E~6.9 و تقسیم سود احتمالا 30% 🔸#سرچشمه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 118 و 217 تومان ساخت، 36% و 63% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 544 تومان، P/E~4.6 و تقسیم سود احتمالا 40% 🔹#وتوشه گزارش سالانه داد و اصلی و تلفیقی به ترتیب 208 و 363 تومان ساخت، 60% و 31% بیشتر از مدت مشابه. قیمت 680 تومان، P/E~3.3 و تقسیم سود احتمالا 20%؛ تقسیم سود پایین، سرمایه گذاری منابع تو بانک ها و سودی که عقب تر از تورمه. این کارنامه رو دست راست نمیدن 🔸#وملل بالاخره کمی زیان رو کاهش داد و سالانه منتهی به اسفند 14.3 همت زیان ساخت، 53% کمتر از سال گذشته؛ مارکت 4.5 همت، سرمایه 2 همت و زیان انباشته به 64 همت رسید. 🔹#درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سا ل های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! 🔸ثبت افزایش سرمایه؛ سیسکو 47% از اورده؛ قچار 35% از انباشته •️صندوقچه بازار 🔻دوشنبه 1 تیر 1405
-
Oxbear
#بیوتیک جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت کارخانجات داروپخش سهامی ( عام) واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران - کرج ، خیابان داروپخش برگزار میگردد
-
آموزش تکنیکال
#بیوتیک جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت کارخانجات داروپخش سهامی ( عام) واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران - کرج ، خیابان داروپخش برگزار میگردد
-
پارسا پیغمبردوست
فزر دوستان سلام در این سهم به فکر نوسان گیری نباشید چون حریف حقوقی نخواهید شد و مجبورید با از دست دادن بخشی از سهم مجددا در قیمت بالاتر بخرید با جابجایی بزرگ 204 میلیونی؛ حقوقی های بزرگ خریدار سهم کجا ایستاده اند؟ به یاد بیاورید که در هفته منتهی به 23 خرداد، بیش از 204.6 میلیون سهم (معادل بیش از 32 درصد از کل سهام شناور ازاد فزر) دست به دست شد. بخش اصلی این حجم سنگین توسط خریداران بزرگ و حقوقی در قیمت های بسیار بالاتر (محدوده 136,000 تا 139,000 ریال) جذب شد. مالکان هوشمند و بزرگ سهم💎 که هفته پیش خریدار بودند، همچنان با قدرت در کشتی فزر حضور دارند و صف امروز عمدتاً ناشی از تخلیه یکجای هیجانات، ترس معامله گران خرد و نوسان گیرانی است که پس از تعلیق موقت، عجولانه در حال خروج هستند
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
صف فروش امروز #تاپیکو یک فرصت تکرار نشدنی بود تابستان بسیار داغی دربورس امسال تجربه خواهیم کرد رویکرد ما در اینبازار چگونه است؟؟ بیش از 50درصد سرمایه را از سهام کوچک شیفت میکنیم در سهام بزرگتر و بنیادی #تاپیکو #شپنا #شبندر #تاصیکو #شستا #ونوین #وتجارت #وسینا #غمینو #غمهرا #شتران #شراز #شرانول 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
🔹در معاملات امروز، #نارنج_اهرم( لیدر مثبت اهرمی ها) در حمایت نمودار ریپلای شده از صف فروش به صف خرید رسید( 8 درصد بازدهی) ✍ چنانچه فردا صف خرید بازگشایی شود سایر اهرمی ها را با خود همراه خواهدکرد و البته عکس این موضوع نیز صادق است( رصد کنید)
-
Oxbear
خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #شستا
-
محمدکاوه
#وسدید اصلاح داره
-
شاه بورس
بعضی سهام تا 500 درصد رشد کردن مثل فملی یه 20 درصد اصلاح ذات بازاره اگه تو بورس سرمایه گزاری میکنید یه سهم بنیادی بخرید و بالا پایینش براتون مهم نباشه هر موقع هم پول دستتون اومد بازم بخرید مطمین باشید ضرر نمیکنید بازار هم نیاز به اصلاح داره تا بلای 99 تکرار نشه!!!
-
Sorena
سمگا درود دوستان سمگا در 6 کندل اخر دو کندل پوشای نزولی ثبت کرده ولی بلافاصله در روز بعد کندلی زده شد که اجازه اصلاح بیشتر نده و بیشتر چارت به صورت رنج حرکت کرده ( ترجیح به اصلاح زمانی چند روزه داره تا اصلاح قیمتی)کندل امروز شکل دوجی فرفره داره که نشان از عدم چربش هر کدوم از دوگروه خریدار و فروشنده نسبت به هم رو داره مسیر سهم احتمالا با خبری که برای کلیت بازار و سهم بیرون میاد مشخص میشه ، در تایم روزانه حمایت تنکانسن رو هم زیر کندل ها داریم، اگر سهم عدد 323تومان رو رد بکنه مسیر صعود هموار تر میشه و شیب حرکتی نمودار تیز تر میشه سمگا در سه تایم روزانه ، هفتگی و ماهانه بالای ابرکومو قرار گرفته و حاشیه امنی برای خودش ساخته، در عدد323 مراقب باشید در صورت رد نشدن، سقف دوقلو تایید میشه و سیگنال خروج کوتاه مدتی ها صادر میشه، واگرایی که در تایم روزانه در rsi دیده میشه با شکست سقف فاقد اعتبار میشه در نهایت اگر اشتباهی در تحلیل هست پیشاپیش عذرخواهی بنده رو پذیرا باشید
-
حامد لاهوتیان
نارنج اهرم به نظر بنده موج 3 از هفته اینده با صعودی بالاتر از موج اول شروع میشه ، و اهرمی ها عالی خواهند بود ، و در بین اهرمی ها اول نارنج ، بعد جهش و بعدا شتاب و موج . امیدوارم همه ی حقیقی ها پرسود باشن تا نتیجه این همه استرس و حال خرابی و فشار و با سود ببینن