فزر دوستان سلام در این سهم به فکر نوسان گیری نباشید چون حریف حقوقی نخواهید شد و مجبورید با از دست دادن بخشی از سهم مجددا در قیمت بالاتر بخرید با جابجایی بزرگ 204 میلیونی؛ حقوقی های بزرگ خریدار سهم کجا ایستاده اند؟ به یاد بیاورید که در هفته منتهی به 23 خرداد، بیش از 204.6 میلیون سهم (معادل بیش از 32 درصد از کل سهام شناور ازاد فزر) دست به دست شد. بخش اصلی این حجم سنگین توسط خریداران بزرگ و حقوقی در قیمت های بسیار بالاتر (محدوده 136,000 تا 139,000 ریال) جذب شد. مالکان هوشمند و بزرگ سهم💎 که هفته پیش خریدار بودند، همچنان با قدرت در کشتی فزر حضور دارند و صف امروز عمدتاً ناشی از تخلیه یکجای هیجانات، ترس معامله گران خرد و نوسان گیرانی است که پس از تعلیق موقت، عجولانه در حال خروج هستند
-
آینده نگرAyandehnegar5
افزایش نرخ 15درصدی در #کقزوی شیشه اس گرین خودرویی-فلوت بیرنگ خودرویی-وین گری خودرویی و ساختمانی نرخ قبلی 5,140,240 ریال نرخ جدید 5,911,276 ریال #تنوین پذیرش سندیکایی تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مشارکت شهرداری تبریز( موضوع اتوبوسرانی و قطار شهری) با عاملیت بانک شهر به میزان 15،000،000 میلیون ریال توسط تامین سرمایه دماوند - نرخ سود علی الحساب سالانه 23درصد -سررسید اوراق 1409/02/29-درامد بازارگردانی و پذیره نویسی اوراق یاد شده بابت 4 فقره قرارداد، جمعا به مبلغ 5،181،120 میلیون ریال که شامل درامد تعهد پذیره نویسی به مبلغ 2،407،500 میلیون ریال و درامد کارمزد بازارگردانی به مبلغ 2،773،620 میلیون ریال است که متناسب با دوره بازارگردانی ، درامد ان شناسایی می گردد. مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی #فروی از محل مطالبات و اورده نقدی سهامداران صادر شد #وتوشه در گزارش 12ماهه تلفیقی حسابرسی نشده به سود 3633 ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد 2079 ریال است #درپاد بعد از مدتها فروش از موجودی را اغاز کرد و خرداد در حالی که تولید خاصی نداشته با فروش 2313 میلیارد ریالی مواجه بوده و 3ماهه 2552 میلیارد ریال فروش داشت #ابادا در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 281 ریالی رسیده است #شبریز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1401/03/31 در استان اذربایجان شرقی ،شهر تبریز به ادرس تبریز - بلوار استاد شهریار - جنب باغلارباغی - مجتمع فرهنگی، رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار میگردد
-
ghafori
#شبندر واردات نفت ایران به امریکا نیز مجاز شد بر اساس مفاد مجوز عمومی شماره X، واردات نفت خام، فراورده های نفتی و محصولات پتروشیمی با منشا ایرانی به خاک امریکا نیز در صورتی که بخشی از فرایند فروش، تحویل یا تخلیه مجاز این محصولات باشد، مجاز اعلام شده است.
-
شهریار
#وسدید سلفچگان شهرستانی است بین قم و اراک
-
🥇کارگزاری سی ولکس🥇
🔴 رکورد ورود شمش نقره به خزانه فلزات گران بهای بورس کالا شکسته شد ورود 21 هزار و 225 قطعه شمش نقره در خرداد ماه 1405 🔹ورود شمش نقره به خزانه فلزات گران بهای بورس کالای ایران در خردادماه 1405 به بالاترین سطح از زمان راه اندازی این معاملات رسید و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. 🔹در خردادماه امسال 21 هزار و 225 قطعه شمش نقره وارد خزانه بورس کالای ایران شد؛ اماری که نسبت به رکورد پیشین ثبت شده در اردیبهشت ماه 1405 با 16 هزار و 659 قطعه، رشد قابل توجهی را نشان می دهد و از افزایش استقبال فعالان بازار از بستر شفاف و رسمی معاملات نقره حکایت دارد/کالاخبر #کارگزاری_سی ولکس 🔵 قله ارزش افرینی پایدار 🔵 🌐 www.seavolex.ir 🆔 @seavolexbrokeragefirm
-
Moonlight✨
سمان خیلی دوست دارم، باشه؟
-
شهریار
#وسدید عملکرد
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. تو اپ فیروزه هم میتونید بخرید https://app.firouzeh.com?referral_code=M8HDW https://t.me/firouzeh/13146
-
شهریار
#وسدید امروز یک دوستی در رهاورد نماد عیار نوشته بود : ادعا تا کهکشان راه شیری ولی عمل تا 3 راه سلفچگان
-
حامدموسوی
#خودرو سلام و درودها دوستان اگه پارسال خود فرغون و خریده بودیم یعنی قبل عید تا الان کمتر از 5 ماه بیشتر از 100 درصد سود میکردیم تو ایران خودرو تمام مدیران حتی کارگراشون هم به فکر جیب خودشون هستن بازنشسته ایران خودرو یه سر کارگر ساده الان بیشتر از 100 میلیون حقوق میگیره با این حساب شما شاغل ها رو حساب کنید که که چند حقوق میگرن و بیمه تامین اجتماعی هم به نسبت به اون حقوق پرداخت میشه که موقع باز نشستگی بالای 100 میگرن شاغلین ایران خودرو به غیر از حقوقهای نجومی چندین ایتم مثل اضافه کاری اضافه کاری که چی بگم همون بخور و بخواب بن خرید هزینه سفر و هزاران بهونه برای پرداختی به جیب خودشون با این حساب تو این خراب شده دنبال سود نگردیم بهتره جای دیگه سرماه گذاری کنیم صد شرف داره تا این خراب شده
-
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏)
❇️فعلا هم از این به بعد تمرکزمون روی سهام اصلیمون هست. خیلی تاکید روی این سهما چه از قبل چه جدیدا داشتم. شکربن رو همون روزهای اول بازکشایی بازار بعد از جنگ چندین بار در کف قیمتی از صف فروش و منفی هاش و حتی در محدوده کف قیمتی از صف خرید گفتم بخرید که از اون زمان بازدهی 30 درصدی داشته و هنوز هم خیلی جای رشد داره. در ادامه برای افراد جامانده و اونایی که نقدینگی برای خرید داشتن شتوکا رو سیگنال کردم که چندین بار از صف فروشش و حتی در مثبت هاش برای خریدش گفتم که بازدهی 20 - 25 درصدی داشته. بعدش دوباره یک سری به هر دلیلی نخریدن یا نقدینگی جدید داشتن و دنبال سهم مستعد بودن که زاگرس رو در کف قیمتی از صف فروش شکار فوق العاده ای داشتیم که قبلش هم چندین بار در کانال اعلام کردم که سیگنال جدید داریم و در کانال «بله» برای استفادش عضو بشید و 2 بار از صف فروشش خرید داشتیم که رشد 30 درصدی در کمترین زمان ممگن داشته 👌 و باید حتما استفاده کرده باشید وگرنه کوتاهی از خودتون بوده. حکشتی هم که دیروز برای خرید مجددش در زمان بازگشاییش گفتم که اونایی که زرنگ تر بودن و با چاشنی شانس بعضیا باید موفق به خریدش شده باشن. سیگنال جدید هم شاید داشته باشیم ولی نمیخوام تعداد سهام اصلیمون افزایش زیادی داشته باشه و اگر سیگنالی باشه اخرین سیگنالمون تا مدت زیادی خواهد بود. ستران رو باهاش میریم مجمع به احتمال زیاد, تایرا تا 300 تومن نگهش میداریم و بعد وضعیتش رو بررسی میکنیم. پکرمان هم تحلیلش رو میذارم و وضعیتش رو بررسی میکنیم.