نمادهایی که امروز سه شنبه ورود پول هوشمند داشته اند: شیمیایی : #شصدف ؛ پتروشیمی : #فارس ؛ #شفن ؛ #شاروم ؛ #شغدیر ؛ #جمپیلن ؛ فلزات : #فگستر ؛ #فافزا ؛ #تاصیکوح ؛ #کچادح ؛ #فصبا ؛ #فنر ؛ معدنی : #فتوسا ؛ #فمراد ؛ بانکی : #وسپهر ؛ خودرو و قطعات : #وساپا ؛ #خپارس ؛ #خکار ؛ #ختور ؛ #خمهر ؛ #خیمن ؛ #خفولا ؛ #خفنر ؛ #خکرمان ؛ سرمایه گذاری : #صبا ؛ #میدکو ؛ #وتوشه ؛ غذایی : #غشهداب ؛ #غشان ؛ #غبشهر ؛ #غشوکو ؛ #غدانه ؛ #خودکفا ؛ #وایرا ؛ دارویی : #دشیمی ؛ #دقاضی ؛ #دلقما ؛ #ددانا ؛ #دجابر ؛ #درازک ؛ #هجرت ؛ #دزهراوی ؛ #دکیمی ؛ #دارو ؛ #دتوزیع ؛ کانی غیر فلزی : #کسعدی ؛ #کقزوی ؛ #کترام ؛ ساخت تجهیزات و پروژه محور : #رمپنا ؛ نیروگاهی و یوتیلیتی : #بکهنوج ؛ #شمس ؛ #بگیلان ؛ حمل و نقل : #حتاید ؛ #حکشتی ؛ #توریل ؛ زراعت : #زفارس ؛ #حتوکا ؛ دیگر گروهها : #اخابر ؛ #توسن ؛ #تاپکیش ؛ #نطرین ؛ #چفیبر ؛ #البرز ؛ #تفارس ؛ #ولنوین ؛ #نخریس ؛ #ولملت ؛ کانال تحلیل و اموزش اکونومارکت | @Market_AnalysisEdu
-
Oxbear
#بیوتیک جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت کارخانجات داروپخش سهامی ( عام) واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران - کرج ، خیابان داروپخش برگزار میگردد
-
آموزش تکنیکال
#بیوتیک جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 08:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت کارخانجات داروپخش سهامی ( عام) واقع در کیلومتر 18 اتوبان تهران - کرج ، خیابان داروپخش برگزار میگردد
-
پارسا پیغمبردوست
فزر دوستان سلام در این سهم به فکر نوسان گیری نباشید چون حریف حقوقی نخواهید شد و مجبورید با از دست دادن بخشی از سهم مجددا در قیمت بالاتر بخرید با جابجایی بزرگ 204 میلیونی؛ حقوقی های بزرگ خریدار سهم کجا ایستاده اند؟ به یاد بیاورید که در هفته منتهی به 23 خرداد، بیش از 204.6 میلیون سهم (معادل بیش از 32 درصد از کل سهام شناور ازاد فزر) دست به دست شد. بخش اصلی این حجم سنگین توسط خریداران بزرگ و حقوقی در قیمت های بسیار بالاتر (محدوده 136,000 تا 139,000 ریال) جذب شد. مالکان هوشمند و بزرگ سهم💎 که هفته پیش خریدار بودند، همچنان با قدرت در کشتی فزر حضور دارند و صف امروز عمدتاً ناشی از تخلیه یکجای هیجانات، ترس معامله گران خرد و نوسان گیرانی است که پس از تعلیق موقت، عجولانه در حال خروج هستند
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
صف فروش امروز #تاپیکو یک فرصت تکرار نشدنی بود تابستان بسیار داغی دربورس امسال تجربه خواهیم کرد رویکرد ما در اینبازار چگونه است؟؟ بیش از 50درصد سرمایه را از سهام کوچک شیفت میکنیم در سهام بزرگتر و بنیادی #تاپیکو #شپنا #شبندر #تاصیکو #شستا #ونوین #وتجارت #وسینا #غمینو #غمهرا #شتران #شراز #شرانول 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
🔹در معاملات امروز، #نارنج_اهرم( لیدر مثبت اهرمی ها) در حمایت نمودار ریپلای شده از صف فروش به صف خرید رسید( 8 درصد بازدهی) ✍ چنانچه فردا صف خرید بازگشایی شود سایر اهرمی ها را با خود همراه خواهدکرد و البته عکس این موضوع نیز صادق است( رصد کنید)
-
Oxbear
خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #شستا
-
محمدکاوه
#وسدید اصلاح داره
-
شاه بورس
بعضی سهام تا 500 درصد رشد کردن مثل فملی یه 20 درصد اصلاح ذات بازاره اگه تو بورس سرمایه گزاری میکنید یه سهم بنیادی بخرید و بالا پایینش براتون مهم نباشه هر موقع هم پول دستتون اومد بازم بخرید مطمین باشید ضرر نمیکنید بازار هم نیاز به اصلاح داره تا بلای 99 تکرار نشه!!!
-
Sorena
سمگا درود دوستان سمگا در 6 کندل اخر دو کندل پوشای نزولی ثبت کرده ولی بلافاصله در روز بعد کندلی زده شد که اجازه اصلاح بیشتر نده و بیشتر چارت به صورت رنج حرکت کرده ( ترجیح به اصلاح زمانی چند روزه داره تا اصلاح قیمتی)کندل امروز شکل دوجی فرفره داره که نشان از عدم چربش هر کدوم از دوگروه خریدار و فروشنده نسبت به هم رو داره مسیر سهم احتمالا با خبری که برای کلیت بازار و سهم بیرون میاد مشخص میشه ، در تایم روزانه حمایت تنکانسن رو هم زیر کندل ها داریم، اگر سهم عدد 323تومان رو رد بکنه مسیر صعود هموار تر میشه و شیب حرکتی نمودار تیز تر میشه سمگا در سه تایم روزانه ، هفتگی و ماهانه بالای ابرکومو قرار گرفته و حاشیه امنی برای خودش ساخته، در عدد323 مراقب باشید در صورت رد نشدن، سقف دوقلو تایید میشه و سیگنال خروج کوتاه مدتی ها صادر میشه، واگرایی که در تایم روزانه در rsi دیده میشه با شکست سقف فاقد اعتبار میشه در نهایت اگر اشتباهی در تحلیل هست پیشاپیش عذرخواهی بنده رو پذیرا باشید
-
حامد لاهوتیان
نارنج اهرم به نظر بنده موج 3 از هفته اینده با صعودی بالاتر از موج اول شروع میشه ، و اهرمی ها عالی خواهند بود ، و در بین اهرمی ها اول نارنج ، بعد جهش و بعدا شتاب و موج . امیدوارم همه ی حقیقی ها پرسود باشن تا نتیجه این همه استرس و حال خرابی و فشار و با سود ببینن