#دزاگرس بنظرم دزاگرس اصلاح خودش را کرد و امروز صف فروشش جمع شد انتظار اینست که از فردا مثبت معامله شود !
-
Atilaaa
#حفاری این شرکت ها از مالیات معاف هستند تولیدکنندگان و معدن کاران دارای چند واحد، مشمول نرخ صفر مالیاتی شدند.
-
علی
#اخابر وقتی. که قیمت سهم ها. خوب رشد نمی کند. و سودها کم. و بی ارزش. در مجامع. لحاظ. می شود. انجاست. که. دلالی ها رشد. می کند. دلالی قیمت انگشتر نقره و. عقیق. که 7 سال پیش قیمت انها 10 تا 20 هزار. تومان. انگشتر بیش از 13 گرمی نقره بود. امروز. به قیمت. 5. میلیون. تا بیش از 50 م میلیون تومان. با دلالی. قد کشیده است. انوقت. قیمت. سهم. درجا می زند. دلالی در خط تلفن همراه و… امروز ارزش سهام. مخابرات. می بایست. با رشد دلار سنجیده شود. و…
-
Atilaaa
#فروژ این شرکت ها از مالیات معاف هستند تولیدکنندگان و معدن کاران دارای چند واحد، مشمول نرخ صفر مالیاتی شدند.
-
امیر
#اروند امروز حقوقی از صف فروش 50 میلیون جمع کرد؛ با توجه به اخباری که از سوییس داره می یاد؛ صف فروش فردا جمع میشه…
-
بازار های مالی با تحلیلک
پذیره نویسی صندوق #سولار در بورس تهران تکمیل شد •️پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری پروژه راهبرد انرژی فردا (سولار) در تاریخ 30 خرداد 1405 در بورس اوراق بهادار تهران به طور کامل انجام و تکمیل شد. •️بر اساس اعلام بورس تهران مجموع ارزش پذیره نویسی این صندوق به رقم 998 میلیارد تومان رسید که نشان دهنده استقبال سرمایه گذاران از طرح های مرتبط با توسعه انرژی های تجدیدپذیر و پروژه های زیست محیطی است. •️بیش از 5 هزار سرمایه گذار حقیقی در این پذیره نویسی مشارکت کردند.
-
Sia
#شپلی خب مبارک سهامداران شپلی باشه ایا شفارا هم راه شپلی را خواهد رفت در اینده پیش رو خواهیم دید
-
Arkan kaviyani
📈 چه نکاتی در گزارش 6 ماهه «#صبا» دیده می شود؟ اگر نگاهی به اعداد اخیر شرکت صبا بیندازیم، چند نکته مثبت برای سهامداران به چشم می خورد: 💰 سود خالص: رشد 55 درصدی نسبت به سال قبل (یک جهش مثبت در سوداوری) 🚀 سود هر سهم: افزایش از 382 به 599 ریال (بهبود ارزش هر سهم) 📉 هزینه ها: کاهش هزینه های مالی و کنترل هزینه های جاری ⭐ نتیجه گیری: گزارش مالی شرکت صبا بسیار امیدوارکننده است و رشد چشمگیر سود، یک سیگنال مثبت برای اینده سهم به نظر می رسد. (یاداوری: این بررسی صرفاً بر اساس اعداد گزارش مالی است و تصمیم نهایی بر اساس استراتژی شخصی شماست) @Arkan_kaviyani
-
محمد حسن
#شلرد :تورو خدا و به خاطر امام حسین واین روزهای عزیز برام دعا کنید به حق مظلومان واقعه کربلا ارامش و رزق و روزی زندگیم برگرده به قبل از همچین سرمایه گذاری هایی همش پول نیست به خداروانم اسیب شدید دیده و خیلی چیزها را در این سالها از دست دادم شما را به عزیزانتان اگر این توییت خوندی همین الان نیت کن و از خدا برگشت ان ارامش سالها رو به باقی عمرم با توجه بیشتر به خودش برگرداند بی تاثیر برای من وخودت نیست بخیل نباش دعا کن🙏🤲
-
شهریار
#وسدید بیشتر ثروت ما ایرانی ها ، از فعالیت اقتصادی ناشی نمی شود بلکه از تورم اموال منقول و غیرمنقول نشات می کیرد
-
کهنمویی
بازار در راه رسیدن به قله در هر مرحله یه تعداد از گروها و سهما رو پیاده میکنه. شپنا فعلا لیدر بازاره امسال با فرض تقسیم 60% حدودا 90 سود میده و سود سال بعد میتونه بین 200 تا 300 متغیر باشه پی بر ای خوشبینانه تقریبا 3 خواهد بود و حد وسط 4 و از این به بعدش نوسان خواهد بود و راه اصلی سهم در این موج طی شده سایر پالایشیا هم وضعیت بهتری نسبت به سایر گروهای بزرگ دارند ولی از اینجا به بعد یا باید دولت برنامه حمایت از بورس داشته باشه و یا کرک اسپردها و اخبار خوب یاری کنند. در کل رشد فله ای بازار احتمالا تموم شده و تک سهما با گزارشات خوب میتونن بازده بدن بازار نوسانی مناسب معامله نیست و باید منتظر روند ماند. سعی کنید برای نوسانگیری سهم نخرید.