شپنا نگران نباش نفت به صفر هم برسه شتران و شپنا و شبندر و… همه نفتی ها صف خریدن
-
شهریار
#وسدید سلام بر دوستان من فردا وسدید نکبت را با 64 درصد ضرر ، خواهم فروخت تا اسم پلید ان را دیگه نبینم
-
آنلاین بورس
📊 واچلیست روزانه 2 تیر 📊 ☑️ # سیتا ☑️ #بموتو ☑️ #سامان ☑️ #فایرا ➕ نمادهای اعلامی برای نوسان روزانه و کوتاه مدت میباشد ✈️@bours_online
-
پاسپورت
#دوایکس دیگه نوبت دوایکس سکان لیدری رو از نارنج اهرم بگیره تا مرداد ماه باهاشیم
-
stock & options
رکوردهای عجیب و غریب #دجابر در خردادماه هم ادامه یافت 🔶 مبلغ درامد خرداد ماه : 600.8 650 درصد بیشتر از ماه مشابه سال قبل . دجابر طی 3 ماه بهار 1546 میلیارد تومان فروش ثبت کرده ، 315 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد فروش داشته .
-
تحلیل و سیگنال نیرومند
اپدیت #خوساز قیمت فعلی 1468 تومان حمایت مهم حوالی 1150 تومان حد ضرر زیر 1085 تومان
-
کوشا
#تپکو هرکسی دوست داره اتیش به مالش بزنه بیاد تپکو بخره. با ایشالا ماشالا هیچی درست نمیشه.
-
ققنوس
#فاراک امروز باز هم 300 هزار تا اضافه کردم و تا 400 تومان و شاید هم بیشتر ، فروشنده نخواهم بود !
-
تحلیل بورس (𝐕𝐈𝐏)
🔵به غیر از سهامی که تا الان خروجشون رو اعلام کردم, طبق قراری که داشتیم که خروج همه سهامی که معرفی شده بودن رو اعلام کنم, لیستشون رو میذارم تا در جریان باشید. حکشتی, شکربن, ستران, تایرا, زاگرس, شتوکا که سهام اصلی و پرتاکیدترین هستن. به اضافه پکرمان, بوعلی, کقزوی, کاما, کربن, فسپا, کترام, ثتران, الومینا, فصبا, پلاسک, خچرخش, فتوسا خروجشون رو اعلام میکنم.
-
سونامی
#فسوژ حدود 85 درصد سود خالص برابر سابقه قبلی تقسیم میشه نوش جان سهامداران
-
Sia
#شفارا پروژ اسید فیوماریک بخاطر ج ن گ اخیر 4 ماه تعطیل شد و بالغ بر 80 درصد پیشرفت داشته و الان دیگه کاراش در اخرین مراحل پروژه هستش و قطعا امسال در مدار تولید قرار میگیره و یک پروژه دیگه در دست اجراست بنام پروژه اسید فرمیک که جایگزین متانول شده با توجه به رشد در سود اوری شفارا انشاالله سهامداران شفارا سهمی دارن اینده دار