جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Darioush Efati | efa00993
۲۲:۲۷:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شکام الفام جان یک سوالی دارم لطفا اگر این صفحه رو چک کردی جوابش رو بده ، ممنون الان شما تکنیکالی شکام رو فروختی ، با علم به p/e پایین در بازار امروز و پایننتر امدن p/e بعد از تقسیم سود و گزارش بهار ، درسته؟ حالا چه سهم میخواهید بخرید که شرایطش مثل الان شکام باشه ؟ البته که صلاح ملک خویش را خسروان دانند.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار