جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرزاد | farzadhunter
۲۳:۱۰:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#شلرد حسن وقتی میاد بورس، صندوق ارزی با سود دلاری میگه میارم، افزایش بهره میگه معلومه میخاد چیکار کنه الان هم اوراق میخاد بفروشه سودشو اونقدر میبره بالا همرو بفروشه ، حالا یکی میگه خب پی بر ای بازار میاد پایینتر، پایین می خریم، ما میگیم بازار می فرسته کما نتیجه یکی هست.

لیست اخبار