جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| omid_bors
۲۲:۱۲:۲۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شبندر دوستان کمی شبندر دارم ممکنه ریزش نفت باعث ریزش شبندر بشه نفت بخواد به اوجش برسه زمان جنگ 50درصد باید بالا بیاد

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار