خزامیا مارکت شرکتای کوچیک غذایی از زامیاد بیشتر شده
-
.
ثفارس فردا اضافه کنیم؟؟
-
خوش شانس بورس
#اروند عزیزم فردا چی قراره بفروشی که من بزارمش تو واچ
-
خساپا فقط بخرید به والله خساپا امسال بالای 250 تومن خواهد بود.
-
شپلی فعلا یکی از درصدی ها 14 میلیون خریده
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا یه پست مخالف من چقدر قلب میخوره ، جالبه و برای خوشحال کننده ، چون همه رفتن ، و سهم افتاده دست صاحبش. در ضمن من اینه بین نیستم . دیروز گفتم برمیگرده ، و اخر وقت به قیمت صف خرید فردا ، سهم رو خریدن ، ثعمرا یه حمایت خوشگل و بی نقصی روی 1175 درست کرد ، و رفت برای هدف بعدی . الان ابتدای رونده ،بازار دو به شک هستش ، روند تثبیت بشه ، چنان صف خرید هایی درست بشه برای سهم ، که ارزوی خریدن بالای 50 درصد بالاتر از قیمت تابلو رو خریدار داشته باشه
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
شصفها افزایش سرمایه 5000% از اورده از 30 به 1500 میلیارد تومان تصویب شد.
-
نیما علی یاری
شپنا سلام اقای سالاری ، ارادت دارم خدمتتون لطفا از این به بعد سوالی داشتید ، زیر پست خودم بپرسید ، قطعا اگه بلد باشم جواب میدم در مورد شتران ، شتران فروش اردیبهشت فوق العاده ای داشته ، اگه خرداد هم خوب باشه دیگه مشکلی نمیمونه ضمنا ، مقایسه شتران و تاپیکو صحیح نیست تاپیکو هم بهترین هلدینگ صنعت نفت و گاز هست که مالک ستاره خلیج فارس هم هست شکی در خوب بودن تاپیکو ندارم بحث من چیزی دیگست نوسانگیری هم که گفتم منظورم نیست، نوسانگیر بر اساس استراتژی که داره امروز میخره ، فردا میفروشه منظور من اینه ، تاپیکو در میان مدت، چون تعدادی از سهام پرتفوش اسیب دیده می تونه از رشد بازار عقب بیوفته (میان مدت) تولید و فروش جم و نوری رو ببینید شخارک فارس عمده سبدش واسه همین فقط هشدار دادم , الانم پشیمون شدم که اینکار و کردم
-
📊 فــانـــد بورس 📈
هلدینگ خلیج #فارس مثبت و همه زیر مجموعه های اون توی در و دیوار و قفل صف فروش… پتروشیمی ها انتظار داشتم معاملاتشون بهتر باشه… ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
📊 فــانـــد بورس 📈
#عیار چارت تکنیکالی صندوق طلای عیار را دیدم… خیلی کار سختی دارد که برگردد… اگر بخواهد تکنیکالی رفتار کند' معتقدم باید اعدادی بین 30 تا 35 هزار تومان را ببیند و انجا کف سازی کند… صرفا نظر شخصی بنده است… ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
بورس ایل
حقوقی #خودرو ده میلیارد برگه سهم از تو کف خرید نوش جانش 😒😒