جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ASH | northstar
۲۱:۵۵:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#ثشرق یه مشت بی خانواده این سهم رو در قیمتهای بالا توسط گروه های بورسی بعنوان تک سهم به مردم انداختن والان حدود 50 تا 70 درصد در ضرر هستن ولی ظلم شما بی جواب نمی مونه مطمین باشید در زندگی خودتون خواهید دید سهامدار عمده و حقوقی هم مطمین باشید گناه شما کمتر از دزدهای خیابان ناصرخسرو نیست و خدا جای حق نشسته ما این دنیا ارزون فروختیم ولی اون دنیا گرون پس میگیریم

لیست اخبار