جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید پرویز گبیر | cbidf
۲۲:۲۸:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#ثعمرا دوستان من یقین داشتم که ثعمرا می ره تو اصلاح ، منتهی یه دلیل داره من نمی فروشم ، و نوسان نمی گیرم وقتی شما با سه تا کد 10 میلیون سهم داری ، با توجه به حجم پایین معاملات ثعمرا ، وقتی بفروشی، به سختی میتونی این حجم سنگین سهم رو جایگزین کنی ، پس من قید نوسانات ریز رو میزنم ، و به یه محدوده ای فکر میکنم ، که یه مینیموم و یه ماکسیموم داره ، و از نقطه مینیموم شروع به فروش میکنم ، و تو نقطه ماکسیموم ثعمرا رو خالی کردم ، و دوباره شروع به کوبیدن سهم میکنم . قطعا بدونین که این شروع فروش من زودتر از یک سال بعد نخواهد بود .

لیست اخبار