جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۲۲:۰۲:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غزر همین سهم غزر رو روز چهار شنبه اعلام اصلاح کردم . در صف خرید . شما میتونی سیو سود کنی . میتونی نگهداری کنی . بنده فقط بر اساس سیستم معاملاتی خودم . نظرم رو اعلام میکنم دوستانی که در نزدیکی من هستند . در سود های خوبی به سر میبرند

لیست اخبار