پیش بینی بورس فردا (2 تیر) بورس روز جالبی را پشت سر گذاشت. علی رغم اینکه معاملات منفی شروع شد و اتفاقاً منفی تر هم شد و حتی ارزش صف های فروش به 20 همت رسید، اما تا پایان بازار بسیاری از صف های فروش جمع اوری شد. حتی شاهد نوسان های مثبت 6 درصدی نیز در بورس بودیم. این نشان می دهد خریدار بالقوه ای در بازار سهام وجود دارد که از فشار فروش چندان نمی ترسد و ترجیح می دهد سهام مدنظرش را بخرد، ولو اینکه ان سهام از منفی کامل به صف خرید رسیده باشد. در سوی دیگر نیز چیزی که مشخص است، این است که قرار نیست در کوتاه مدت اتفاق بدی بیفتد، اما نمی توان انتظار داشت مذاکرات در همین هفته یا روزهای اتی به نتیجه ای مشخص برسد. در مجموع، باید در یک فضای انتظار توام با پیشامدهای مثبت سرمایه گذاری کرد. برای بورس فردا پیش بینی می شود معاملات کماکان پرحجم باشد و ارزش معاملات، خصوصاً در سهام پرتراکنش، بالا باشد. طبیعتاً سهام پرپتانسیلی که امروز صف خرید ان ها عرضه نشد یا از صف فروش به صف خرید حرکت کردند، فردا بیشتر مورد توجه خواهند بود، اما به طور کلی در بورسِ یک ماه اتی باید در انتخاب سهام دقت کرد تا بازده مطلوب گرفت. بازار طلا و ارز نیز کماکان در وضعیت رکودی قرار دارد؛ وضعیتی که کف ان فعلاً مشخص شده، اما حرکت رو به بالایش ملایم و با احتیاط خواهد بود. حسن کاظم زاده
-
آرش عزیزی
فملی فردا فملی سبزه .
-
امیرعلی
شبندر الان بقیمت جهانی میتونیم بفروشیم
-
امیرعلی
شبندر قیمت نفت مهم نیست…قبلا داشتیم 40 دلار زیر قیمت واقعی میفروختیم
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا نکات گفتم . دقت شود .تا بعدا دوبار مشکل ساز نشه . مهم اولویت ها هستن . اگر ریسکی بازارهای مالی رو تحت تاثیر قرار بده . دیگه ونیرو توریل و شپنا و فملی سرش نمیشه تاریخ تکرار نشه . به حد ضرر ها پایبند باشید . حد ضرر توریل 255 بقیه نمادها همه یه پله سبک هستن و فقط سه مورد بودن . وتوکا وصندوق خودرو یا خساپا
-
@avaboors. codal
#قاسم #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #قاسم_ایران •️ شرکت قاسم ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 46,328,027 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 171 درصد رشد داشته است. •️ قاسم با سرمایه ثبت شده 41,345,696 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 123,990,162 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 194 درصد رشد داشته است. 1405-04-01 17:45:13 (1554464) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️ @avaboorscodal
-
سنگ صبور
#وبملت سلام.اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود رو زده که بعد از زمان تشکیل مجمع اعلام میشه مجمع کی هست؟و با توجه به کفایت سرمایه ای که داره،چند درصد سود میده؟ و یه سوال دیگه.چطور سود سهم 77تومنه و قیمت سهم 130تومن؟؟؟سود باید پایین بیاد یا قیمت بره بالا؟؟؟
-
سنگ صبور
#وبملت سلام.اصلاحیه زمانبندی پرداخت سود رو زده که بعد از زمان تشکیل مجمع اعلام میشه مجمع کی هست؟و با توجه به کفایت سرمایه ای که داره،چند درصد سود میده؟ و یه سوال دیگه.چطور سود سهم 77تومنه و قیمت سهم 130تومن؟؟؟سود باید پایین بیاد یا قیمت بره بالا؟؟؟
-
مهدی عباس زاده میلانی
سنیر دوباره افتادم تو هچل با خرید این سهم .البته خیلی بد جایی خریدم
-
محمد
#شپاکسا 210 میتونه مناسب باشه یه افزایش سرمایه از 17 به 32 داره مقدار فروش خوب بوده و پی بر ای زیر 3 هست افزایش نرخ ها هم خوبه همون خونه و ملک هم دانش میخواد مثلا باید بلد باشی ماشین چپی نخری ولی اینجا چون سهام رو مثل خونه یا ماشین نمیشه لمس کرد یه مقدار داستانش فرق داره مثلا سهم نوری این پنج ساله ده برابر شده ولی ایران خودرو از سقف 99 هم نصف تر شده این بستگی به سود سازی و چشم انداز داره و اون قسمت شارلاتان که گفتین درسته یه سری شارلاتان تا بورس میرفت یه کم بالا میگفتن نوبتی هم باشه نویت ایران خودرو هست در صورتی که تا الان سودی نساخته و همیشه زیان بوده و زیان انباشته یا بانک دی یا بصادر و سرمایه… به امید پروردگار که خودرو با این افزایش قیمت جدید بتونه سود بسازه
-
فملی تو سه روز 9 درصد.با فردا 12 درصد.کم نیستا