فملی فردا فملی سبزه .
-
Maziyar
خودرو من هفته پیش همینجوری یه مقدار ضخود 4058 گرفتم زیادم ازین اوراق سردرنمیارم بنظرتون کی بفروشم؟
-
نبابک چیزی خرید نشده که حجم هوایی که این چند وقت معامله شده رو ببینید
-
اخبار شرکتها و مجامع
#قپیرا | جهش پرقدرت فروش ماهانه و تداوم روند صعودی سالانه گزارش ماهانه قند پیرانشهر نشان می دهد شرکت در خردادماه عملکردی بسیار قوی داشته و موفق به ثبت رشد 138 درصدی فروش ماهانه شده است؛ به طوری که درامد به 1,456 میلیارد ریال رسیده است. در بخش عملکرد تجمیعی نیز روند رشد ادامه دارد و درامد 10 ماهه شرکت با افزایش 90 درصدی به 38,554 میلیارد ریال رسیده است؛ موضوعی که نشان دهنده شتاب پایدار در فروش طی سال مالی جاری است. در مجموع، صورت های مالی قپیرا حاکی از یک روند رشد همزمان ماهانه و تجمیعی بوده که می تواند نشانه تقویت تقاضا یا بهبود شرایط عملیاتی شرکت باشد. @akhbar_majame
-
Saeed T
فملی دوستانی که بالای 1 میلیارد تومن فملی دارن لایک کنن…
-
وسدید البته الان بفروشم 170 تا بره 1000 شپلی بفروشم 340 میلیون سهم وسدید میتونم بخرم
-
تازه کار
وبملت امروز بر خلاف چهار روز گذشته سهامدار عمده 1.5 میلیارد اضافه کرده اکه فردا کندل تایید زد یه پله میشه خرید . چون مجمع در راه هست وجو بازار خوب نیست فعلا رنج میزنه بعد مجمع باید دید و روند بعد از ان مشخص میشه
-
بتا سهم
خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #شستا
-
Sara.saraee
#شلیا خدایا خودت کمک کن بعد از مجمع بتونم بفروشم😢😢 شرکت اتش گرفته از شانس من
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج نوشتار تحلیلی…به وقت شب قبل شب قبل نوشتار زدم تحرکات پالایش های مثبت است حتی یکی از دوستان این صفحه داشت نوشتار زدم فردا مثبت است ..اگر نوشتار دیشب دقیق میخوانید پالایشی خریده بودی تاپیکو اشاره داشتم دریکی از نوشتار…اهرمی ها را فروختید…پاینده سالم باشید
-
وسدید منم اگ شپلی بفروشم 170 میلیون میتونم بخرم