جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا فرج | rezafaraj1373
۲۱:۵۰:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ثبهساز کامنت های قبل جنگ این صفحه رو ببینید که یه عده که میدونستن چقدر سهم با ارزشه در کف قیمتی سم پاشی میکردن سهم رو برای ناامید کردن سهامدار الان هم میگم فارغ از نوسانات کوتاه مدتی که طبیعت بورسه با زنده شدن ملک ونک و رشد قیمت ملک ثبهساز انگار هیچ رشدی نکرده و بازم در کف قیمتی قرار داریم… &سیگنال خرید و فروش نیست نظر شخصی&

لیست اخبار