جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sinaamer
۲۰:۴۴:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

قیمت پالایشگاه ها نباید کمتر از 1دلار باشد وگرنه بی انصافی است بادافتخار شپنا سبندر وبملت و وبوعلی دارم . وهیچ کدام را نخواهم فروخت ✅️✔️✅️✔️✅️✔️✅️✔️

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار