#ثشرق
-
شبندر امروز حقوقی میتونست خرید نزنه فردا سه درصد کمتر بخره.دمش گرم
-
کاما قبلا از تعطیلی بازار و تنش ها یادتونه چی شد؟ کاما همش داشت نزول میکرد فکر کنم حدود 20 30 درصد اومد پایین یه عده از فرصت استفاده کردن و یه عده هم فروختن به هوای اینکه برن سهام دیگه بخرن از اونجا 70 درصد بازدهی داد الان هم همین میشه چه بسا بیشتر منتهی این دفعه دیگه راه نمیده. من تو چارت نشونه ها و سیگنالایی میبینم که خبرای بنیادیش بعدا کدال میشه.منم خبر ندارم چه اتفاقی قراره بیفته ولی نمودارش به شدت مستعده واسه همینم اومدم کاما خریدم
-
بترانس #بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود. بازدهی سهم امسال بیشتر از 100 درصد خواهد بود.
-
محمد حسن
#شلرد :پارسال یادتون هست اکبر اسمعیلی درسایت و روزنامه مناقصه خرید برق برای ماه های گرم امسال گذاشته بود یعنی به نظرتون قرارداد بسته یا فقط برای اینکه حقوق اش حلال باشد تز ان را امده ؟!
-
رانتکده
💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. #پیشنهاد_خرید
-
عیار برتر
✅ #تاصیکو ✍جالب است بدانید که 63 درصد ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو مربوط به #فملی و 12درصد مربوط به #فباهنر می باشد… به عبارتی تقریبا 75 درصد ارزش پرتفوی بورسی تاصیکو #مس_محور می باشد… در پرتفوی غیر بورسی هم طلای تفتان و طلای کردستان را داریم در کنار نقره رنگان، که در حال حاضر طلای تفتان ان به ظرفیت اسمی تولید 500 کیلو طلا در سال رسیده است…
-
رضا حاجیان📈
#ناما سرانه خرید 174 میلیون سرانه فروش 36 میلیون مقاومت 379 تومان حدضرر محدوده 350 تومان #رضاحاجیان 1405/4/1 ---------------------------------------------------------- 📈کانال رضاحاجیان 👇👇👇👇👇 https://t.me/rezaboors
-
اسنایپر
#اروند الگوی مشکی رخ داد و بعد از جنگ و اسیبی که دید الگو عوض شد انتظار اصلاح داشتم و اعلام هم کردم اما خداروشکر رفت بالا الانم فردا یا پس فردا دقیقا نقطه و حمایت و هم حمایت میدلاین کانال قرار داره نوسانی خوبه اما گیر نکنید کسانی که هم میخواستن خارج بشن راحت میتونن خارج بشن خودم از زیر 5400 شروع به خریدم بود!!! امروز خارج شدم @spr_bb
-
شایان دانیالی
سلار دوستان سود مجمع قیلی یه حساب شما واریز شده لطفا راهنمایی
-
💢تجارت خارجی و مسایل ارزی💢
💵 صندوق درامد ثابت دلاری؛ یک ابزار جدید برای سرمایه گذاری ارزی در بازار سرمایه 🔹 صندوق های درامد ثابت دلاری به زودی وارد بازار سرمایه می شوند و طبق اخبار منتشرشده، احتمالا نخستین صندوق ها توسط بانک ملی و بانک ملت عرضه خواهند شد. این ابزار، در عمل ترکیبی از بازده دلاری ➕ مدیریت تحت نظارت بازار سرمایه است. 🔺 در ساختار این صندوق ها، سرمایه گذار علاوه بر تغییرات نرخ دلار نسبت به ریال، می تواند سود دلاری نیز دریافت کند؛ موضوعی که از نظر تیوری می تواند نقش یک بازده ثابت در کنار نوسان ارزی را ایفا کند. 🔺 از زاویه کارکردی، مهم ترین تفاوت این ابزار با نگهداری مستقیم ارز در سه بخش خلاصه می شود: • حذف نگهداری فیزیکی اسکناس و ریسک های مرتبط • تبدیل سرمایه گذاری ارزی به یک ابزار شفاف و قابل نظارت • امکان ورود سرمایه گذاران به بازار ارز بدون درگیری با بازار غیررسمی 🔺 با این حال، این ابزار بدون چالش هم نیست. احتمال نیاز به تحویل اسکناس یا حواله ارزی برای صدور و محدودیت در تسویه یا ابطال سریع از مهم ترین نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند. ⚠️ در کنار این موارد، تجربه های قبلی نظام بانکی در حوزه سپرده های ارزی باعث شده نگاه بازار به این ابزار همزمان با توجه و احتیاط همراه باشد. 📌 در نهایت، صندوق های درامد ثابت دلاری را می توان یک تلاش برای نزدیک تر کردن سرمایه گذاری ارزی به ساختار رسمی بازار سرمایه دانست؛ ابزاری که موفقیت ان به جزییات اجرایی و ثبات مقررات وابسته خواهد بود. @trade_fundd | 🟠🟠🟠