جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| s.ghasem
۲۰:۲۹:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غناب هر چه فکر می کنم نمی دانم چرا سه سال است این سهم بی فایده را دارم . نه سود نقدی و نه رشد قیمت دارد ، هیچی ندارد . به چه چیز ان دلخوش باشم .

لیست اخبار