جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۲۱:۲۹:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شستا عملکرد امروز شستا عالی بود،هم صف فروش جمع شد وهم تااستانه صفروحتی دقایقی سبز بالا امد ولیکن جو منفی کلیت بازار نزاشت به صف خرید بره.بنظر میرسه درشستا خبرهایی وجود داره که سهامدارخرد نمیدونه،چون حقوقی وحقیقی های درشت،خوب میخریدن،حتی توبازاربشدت منفی دیروز هم چندبار ازصف فروش بالا امد.درکل فکرنمیکنم دیگه سهم فروشنده خاصی داشته باشه،این استراحت ودست بدست شدن سهم لازم وقابل پیشبینی بود.فردا از صفرحجم میخوره میره صف خرید،خریداران طستا ضرر میکنن چون پول نتنها ازسهم خارج نشده بلکه سنگین ورود کرده به حجم معاملات و ورود پول درتابلو نظاره کنید

لیست اخبار