جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| alpham
۲۱:۲۷:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شکام دوستان من از جمعتون جدا شدم دیگه ما سودمون را کردیم مابقی سود انشالله باشه برای خریدار جدید و مابقی دوستان پرسود باشید من تکنیکالی معامله کردم. شاید برخی دوستان که فاندامتتال واسشون مهمه میتونن منتظر تقسیم سود مجمع و گزارش ماهیانه خرداد و صورت های مالی 3 ماهه که اخر تیر منتشر میشه باشن خلاصه که چه کسی فروخت چه نگهداشت انیدوارم همیشه پرسود باشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار