#کروی سود سهام کروی واریز شد انشااله سهم کروی هم باز بشه و قابل خرید و فروش بشه
-
سینا
#خپارس بیصبرانه منتظر شکست مقاومت 113 هستیم
-
ولگردِ تاریکی
#شاخص_بورس #وبملت #شستا نمی دونم چرا فقط بازار بورس دانش میخواد کلاس میخواد . دکترا میخواد . تکنیکال میخواد . فاندامنتال میخواد دوره امورشی میخواد . سیگنال میخواد کانا لهای شیطانی میخواد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ مثلا خریدن طلا چی دانشی میخواد ؟ حریدن دلار چه دانشی میخواد ؟ خرید خونه چه دانشی میخواد ؟ خرید ماشین چه دانشی میخواد ؟ یارو بیسواد بیسواد 10 سال پیش رفته 10 هزا دلار از روی بیسوادیش خریده الان میلیارد شده . زمینشو داده بساز بفروش 4 تا اپارتمان گرفته الان شده میلیاردر .. دانشش کجا بود ؟ . تو بورس ما مملو از شارلاتان . گنگستر . ششلول بند . ارسن لوپن ال کاپون رمالانو ستاره شناسانو . اتیش پرستان و.هستن ..یعنی بورس ما بهشت این گانگسترهاست خیلی باید مواظب باشی . یعنی کسی که از بورس ما دیپلم بگیره انگاری از MIT مدرک سوپر دکترا گرفته
-
مهدی پیروزفر
خودرو بنظر میرسه بیشتر کسانی که اختیارفروش ط دارند ،بطور طبیعی مایل به مداومت اصلاح هستن ولیکن پولی ازخودرو خارج نشده بلکه سنگین هم وارد شده ،نیم ساعت پایانی بازار امروز که صف فروش شاخص سازها جمع شد واهرمی ها بالا رفتن،خود بیانگر بازار فرداست.بنظرم بتدریج وازصفر حجم میخوره،میره صف خرید،پول درشته حتی فروشندگان هنوز درکارگزاری و درامدثابت ها پارک است خوشبختانه سایربازارهای مالی در نزول ورکودند و این میتونه به ادامه رشدبورس کمک کنه
-
Vladimir
#شاخص_بورس از ماست که بر ماست. یه چیزی هست به نام تحریم که دیگه هیچ کجای دنیا اینو ندونن ملت ایران تا مغز استخونشون معنی تحریم رو درک کردند. نخرید سهام این لگنسازها رو. چند تا شرکت لگنساز بی کیفیت ترین خودروهای موجود را تولید می کنن و با قیمت نجومی تو پاچه خلق الله می کنن و جان هم وطناشون واسشون اهمیتی نداره. یه مشت نور چشمی بی سواد هم شدن همه کاره شون و هرچی پول شرکته به جیب می زنن. تو بورسم با همین لگنسازا شاخص سازی می کنن. پول سهام دارا هم شده شریان های حیاتی لگنسازهای بی کیفیت.
-
شپدیس شپدیس هم جزو سهامهایی هستش که پروژه خواهد شد بخاطر لغو تحریم صادرات و بخاطر مسایل سیاسی که به نفع کشور هستش برای تامین مالی شرکتها جهت بازدهی حداکثری
-
رضا صادقی
باز شما سهامت رو فروختی پشیمون شدی ناله میکنی فردا نماد وخاور رو بخر دیگه اه و ناله نکن خخخخ
-
علی
#شپلی امروز. ارزش خیلی سهم ها می بایست. بر اساس. قیمت و ارزش دلاری. و ارزش ذاتی سنجیده شوند امروز. در کف کف ارزش دلاری این سهم. حداقل. یک دلار است. 5 تا 4 سال پیش. ارزش و قیمت این سهم 1000. تومان بود. زمانی که قیمت ربع سکه. 500 هزار تومان. و امروز. 52 میلیون تومان حدودا است. چند برابر. رشد. ارزش پول هر کشوری. در گرو. بازار سرمایه. بورس است. امروز این را همگان. فهمیده اند. یادمان. خواهند رفت. 5 تا 6 سال پیش. سهام. شمواد تا بیش از 16. هزار تومان. رشد. کرد. این رشد حکایت. از ارزش ذاتی سهم داشته و دارد. امروز. همگان به ارزش سهام شپلی. پی برده اند. به راحتی. و با قدرت. شپلی از 3 هزار تومان عبور می کند. و هدف بعدی. 7 هزار تومان. و مرحله اخر هم… شپلی. طلای. سفید. و با ارزشی است. که داشتن یک سهم. برای خیلی ها ارزو می شود و…
-
وغدیر با این خبر جدید: ازاد شدن 60 روزه صادرات نفت و محصولات پتروشیمی فردا وغدیر چه شود بالاخره یه خبره و تاثیرش رو روی پتروشیمی ها و کل بازار میذاره من میگم وغدیر فردا صف خرید یا مثبت بالا
-
لیدر تریدر (بورس)
📊 تحلیل سهم #تایرا قیمت فعلی 253 تومان حمایت های اصلی: 🟢241 🟢220 مقاومت های اصلی: 🔴272 🔴305 اهداف: 🔵351 🔵390 ✅توضیحات: ➖ مقاومت اول مقاومت مهمی است و احتمال افزایش عرضه وجود دارد. در صورت توانایی به عبور از این مقاومت شرایط سهم جهت رشد بهبود می یابد. ➖ در صورت اصلاح خرید در حمایت دوم مناسب می باشد. #تحلیل #تکنیکال #بنیادی #حمایت #مقاومت #بازار_سرمایه #سود #سرمایه_گذاری #ترید #تریدر #بورس #طلا #صندوق_طلا 📆1405/04/01 🆔@Bourse_Leadertrader
-
فخاس فخاس دقیقا نصف فولاد مبارکه قیمت و ارزش واقعی ش هست فولاد الان 500 همت هست تازه بسته ست اکر باز بود الان 700 همت شده بود فخاس 25 همت