سباقر سلام.کسی می دونه مجمع سباقر کی هس؟
-
فملی دوستان مجمع چندمه؟
-
وبملت استراتژی داشته باش هرجا گفت بخر، بخر گفت بفروش، بفروش خیلی سختش نکنید استراتژی من فعلا نگهداری رو گفته موفق و پرسود باشید
-
اخبار شرکتها و مجامع
#کگاز | رشد سود با کمک جهش فروش و چرخش درامدهای غیرعملیاتی گزارش 12 ماهه کگاز نشان می دهد شرکت توانسته سال مالی 1404 را با سود 5,629 ریالی به ازای هر سهم به پایان برساند؛ رقمی که نسبت به سال قبل 45 درصد رشد داشته است. مهم ترین محرک عملکرد شرکت، رشد 36 درصدی فروش بوده که باعث شده سود خالص به حدود 4,785 میلیارد ریال برسد. اما بخش قابل توجهی از بهبود سوداوری تنها به عملیات اصلی شرکت محدود نمی شود. نکته جالب صورت های مالی، تغییر محسوس در بخش درامدها و هزینه های غیرعملیاتی است؛ جایی که سال گذشته شرکت حدود 909 میلیارد ریال هزینه غیرعملیاتی شناسایی کرده بود اما امسال این بخش به 490 میلیارد ریال درامد غیرعملیاتی تبدیل شده است. این چرخش بیش از 1.3 هزار میلیارد ریالی اثر قابل توجهی بر سود نهایی شرکت گذاشته است. در نتیجه، عملکرد امسال کگاز ترکیبی از رشد فروش عملیاتی و بهبود قابل توجه در اقلام غیرعملیاتی بوده که توانسته رشد 45 درصدی سود هر سهم را رقم بزند. داستان امسال کگاز فقط افزایش فروش نیست؛ بلکه تغییر جهت درامدهای غیرعملیاتی نیز نقش مهمی در جهش سوداوری شرکت ایفا کرده است. @akhbar_majame
-
مهدی عباس زاده میلانی
غالبر 15000 هزار تا سهم دارم 15 در صد تو ضررم .خدایا کی میخاد این سهم رشد کنه لااقل سربسر بشم .سود نخاستم
-
سالاری سالاری
شپنا درود اقا نیما عزیز لطف میکنید توضیح بدید چرا شتران که اسیب دیده شرایطش خوبه بنظر شما اما فارس و تاپیکو شرایطشون خوب نیست🫤؟!
-
شفن با توکل برخدا اماده صعود
-
موج #شستا #صبا #تاپیکو خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است
-
شستا #شستا #صبا #تاپیکو خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است.
-
گدنا با توکل برخدا اماده صعود عالی
-
بورس وان
〰️ #وپخش ❌ به سقف کانال و یکی از هدف های بلند مدت خودش رسیده 😄 در صورت عبور اهداف بعدی مشخص شده فعال خواهد شد. 📈 به نظرم این سقف را به راحتی میزنه اما بعد از عبور به همین سقف میتونه یک پولبک داشته باشه… 🗓 1405/04/1