جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سالاری سالاری | rgsalari
۲۰:۵۲:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپنا درود اقا نیما عزیز لطف میکنید توضیح بدید چرا شتران که اسیب دیده شرایطش خوبه بنظر شما اما فارس و تاپیکو شرایطشون خوب نیست🫤؟!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار