جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی عباس زاده میلانی | ms10947
۲۰:۵۲:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غالبر 15000 هزار تا سهم دارم 15 در صد تو ضررم .خدایا کی میخاد این سهم رشد کنه لااقل سربسر بشم .سود نخاستم

لیست اخبار