جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مها | moha1357
۱۹:۲۳:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وسدید توی اتوبان ی تبلیغ جالب زده بود حقوق گرفتی ، طلا بخر! عزیزجان حقوق گرفتی ، با 500 هزار تومان ، سدید بخر با مازاد ، مازاد پولت بخر بگزار کنار در رو ی پاشنه نمیچرخه اگر طلا نبود ، خود مدیرانش دست و پا میزدند تا قیمت را بالا ببرند 1405/04/01

لیست اخبار