#خودرو نماینده سهامداران عمده ایران خودرو: اینده ایران خودرو را سرمایه انسانی و توسعه محصول می سازد . ایران خودرو باید به یک برند خوشنام و مورد احترام مردم تبدیل شود. وی افزود: ایران خودرو را به عنوان یک مجموعه با ظرفیت های بزرگ صنعتی دیدیم و تلاش کردیم تمرکز لازم را برای انجام اقداماتی که شایسته اعتبار و ارزش این برند است، داشته باشیم. این مجموعه حاصل سال ها تلاش، تجربه و سرمایه انسانی است و باید برای حفظ و ارتقای جایگاه ان تلاش کرد. وی همچنین به پروژه های توسعه ای ایران خودرو اشاره کرد و گفت: پروژه های متعددی در حوزه گیربکس های اتوماتیک، خودروهای هیبریدی، قطعات جدید، پلتفرم های نوین و فناوری های الکترونیکی در حال اجراست که تحقق انها نیازمند سرمایه گذاری، دانش فنی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و متخصصان داخلی است.
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
روهان
خزامیا دوستان تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
مسعود دهقانی
فسوژ خرداد هم هیچ صادراتی نداشته رفت تیر
-
سلمان خان
ذوب یعنی سهام فجوش در بازار پایه یک سهام درپیتی ببینید چ رشد شارپی داشته حالا این سهام ذوب شرکت معتبر با حجم معاملات خوب عقلانی نیست بخواد توی این قیمتها بماند شخصا تا سود دستکم 100 درصدی باهاش هستم و هر فرصتی را خرید میزنم ✅🪙بماند یادگار تا پاییز این پیام سنجاق خواهد شد ✅🪙
-
روهان
خودرو تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
محسن جلالی
چنوپا تو این وضع بد اقتصادی به جای حمایت همش سرکوب میکنن سهمو بیچاره اونایی که بالا خریدن
-
مسعود دهقانی
ثبهساز بدونید کجا و چ قیمتی دارید میفروشید شرکت 6 ماهه 50 سود اعلام میکنه و گزارش خرداد بیاد دقیق تر میشه گفت
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج اخرین تحلیل امشب…موضوع بلوک شستا را دوستان فهمیدند…به وقت اهرمی ها
-
عدنان جعاوله
غزر ادعایی ندارم . ولی از 24 ساعت روز حد اقل 10 ساعت پای نمودار ها و ازمون خطا هستم