#تماوند ما رو سوراخ کرد عجب سهم اشغالی هست
-
emm
#شیران سود مجمع شیران واریز شد
-
شتران فردا صف های میلیاردی نفتی ها
-
وغدیر فردا هم صف فروشه
-
شاوان سلام به همه سهامداران صبور بله گزارش خوبی ارایه کرد ولی سهامداران از سود ارزش اسمی خیلی عقب افتادن. که ظلم مضاعف به حقیقی هستش..
-
amir317
#شپدیس فردا به نظرتون چه خوابی دیدن برامون؟؟؟؟؟؟
-
Mjhfive Hey
شفن واقعا نظارت یا بازرسی برای این شرکت وجود داره نباید به جایی جواب پس بده یعنی سازمان بورس نباید ورود کنه چرا سهم بعد از اینهمه سال و افزایش قیمت املاک و مستغلات و دستگاه ها هنوز قیمت سهم با قیمت سه سال پیشش فاصله ی تقریبا دوبرابری داره
-
نسیم بورس
•️#وشهر و فروش ملک، سود کسب شده 1.4 همت
-
مهدی پیروزفر
وبملت نباید کامل خوشبین بود وکامل بدبین.اگه خروج سنگین پول اتفاق میفتاد یا حداقل حقوقی ها عرضه فله ای میکردن،میشد گفت بازاربعدیکماه رشدخوب وارد اصلاح شده.ولی هیچ نشانه ی منفی وجود نداره بلکه بالعکس صف فروشش چندبارجمع شد وحقوقی ها هم خرید خوبی کردن،این اصلاح کوتاه لازم وقابل پیشبینی بود،بالاخره خیلی ها به هرنیتی سیوسود کرده خارج شدن وسهم دست بدست شده،پول هنوز تو کارگزاری ها و سهم در سبدسهام بیشتر حقیقی ها وجود داره،باکامنت های ما هم بازار رشد ونزول نمیکنه،خریدارن اختیارفروش ط هم بنظرم سریع بفروشن تا ضرر سنگین نکردن.نیم ساعت پایانی معاملات امروز خود بیانگر معاملات فرداست
-
خودرو 38کد بورسی تو دستم است اگر خودرو 100برابر هم شود دیگه نمی خرم
-
hassan
#ثشرق