#شپدیس فردا به نظرتون چه خوابی دیدن برامون؟؟؟؟؟؟
-
کانال مجامع شرکتها
#غدیس اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت پاکدیس - نماد: غدیس موضوع: اگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی : با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-05A-039 مورخ 1405/04/01 از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/10 در استان اذربایجان غربی ،شهر ارومیه به ادرس خیابان شهید بهشتی - خیابان جام جم ( جاده بند ) - سالن همایش هتل انا برگزار میگردد حضور بهم رسانند. پخش انلاین مجمع مذکور از ادرس pakdisco.com در دسترس می باشد. ب- دستور جلسه : تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه سایر موارد توضیحات: سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد . ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه : از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی انها درخواست می شود برای دریافت برگه ورود به مجمع از ساعت 9 تا 10 صبح روز مجمع به امور سهام شرکت به ادرس فوق الذکر مراجعه نمایند . ضمناً جلسه مجمع ، همزمان از طریق سایت شرکت به ادرس pakdisco.com به صورت انلاین نیز قابل مشاهده می باشد . از سهامداران محترم که به صورت انلاین مجمع را مشاهده خواهند نمود ، درخواست می گردد سوالات و نظرات خود را طریق ادرس پست الکترونیکی شرکت به نشانی [email protected] مطرح تا نسبت به پاسخگویی ان مطابق ضوابط مجمع اقدام گردد. د- نحوه برگزاری مجمع : مجمع به صورت حضوری برگزار می شود . دعوت کننده از مجمع: هیات مدیره شرکت پاکدیس
-
محمد حسن
#شلرد :خدایا شکرت
-
مهدی پیروزفر
شبصیر این سهم بااین سودسازی خوب وتقسیم سود،نباید این قیمت ها باشه
-
شگستر 200 تومان الان بابت هر سهم بسازه این خبرا نیست
-
بورس ماتریکس
👆 عجب معامله ای… #درازی یا پخش رازی از زیر مجموعه های #شستا 0/64 درصد #ستاره_خلیج_فارس رو 5 همت خریده!!! بعبارتی معادل ستاره 780 همتی… یعنی شستا و تاپیکو که قبل از این معامله 50 درصد ستاره رو داشتن فقط 365 همت ارزش بلوک ستاره شونه… جدای اینکه با خرید همین مقدار ستاره مالکیت تاپیکو و در نهایت شستا بالاتر از 50 درصد شد و همه کاره شدن👌 البته قبل از این هم خود سازمان تامین اجتماعی یه بلوک 8 درصدی ستاره رو جای طلب از دولت گرفته بود و با این معامله سه عضو هییت مدیره توسط شستا انتخاب میشن و بنظرم گام مهمی در جهت عرضه اولیه برداشته شد… نکته قشنگ قضیه اینکه #شستا 300 همتی امروز صف فروش بود😜 @hdeljouee
-
arash hasary
وبملت درسته خودم سهامشو دارم هیچ حس خوبی ندارم
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
روهان
خزامیا دوستان تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
مسعود دهقانی
فسوژ خرداد هم هیچ صادراتی نداشته رفت تیر