جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۲۰:۳۰:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وبملت نباید کامل خوشبین بود وکامل بدبین.اگه خروج سنگین پول اتفاق میفتاد یا حداقل حقوقی ها عرضه فله ای میکردن،میشد گفت بازاربعدیکماه رشدخوب وارد اصلاح شده.ولی هیچ نشانه ی منفی وجود نداره بلکه بالعکس صف فروشش چندبارجمع شد وحقوقی ها هم خرید خوبی کردن،این اصلاح کوتاه لازم وقابل پیشبینی بود،بالاخره خیلی ها به هرنیتی سیوسود کرده خارج شدن وسهم دست بدست شده،پول هنوز تو کارگزاری ها و سهم در سبدسهام بیشتر حقیقی ها وجود داره،باکامنت های ما هم بازار رشد ونزول نمیکنه،خریدارن اختیارفروش ط هم بنظرم سریع بفروشن تا ضرر سنگین نکردن.نیم ساعت پایانی معاملات امروز خود بیانگر معاملات فرداست

لیست اخبار