جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ققنوس | moh7414
۱۹:۲۸:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

دوستان این سهم پرتفوی بسیار عالی خودرویی و قطعاتی داره تقریبا 75 درصد و 25 درصد دیگه هم متفرقه، یه پرتفوی غیربورسی هم داره که اگر تجدید ارزیابی بشن ارزش روز بالایی دارن، عرضه اولیه سمیکو رو داره که تقریبا اندازه مارکت فعلی شرکت ارزش داره ، پس با خبر واگذاری یا لغو واگذاری شرطی نشید، افزایش نرخ خودرو و قطعات و تسهیلات در راهه و پرتفوی وساپا هم رشد میکنه از همه اینا بگذریم 322 تومن تو دل خودش داره چه تقسیم کنه چه افزایش از سود انباشته بده ، در ضمن سهامدار عمده ورنا هم هست، تمام رشد و شفاف سازی گروه سایپا از دل وساپا عبور میکنه مسوولیت خرید و فروش هر کس بر عهده خودش می باشد.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار